;
coinex

تست خمیدگی گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو ؛ نمایشگر حتی تحت فشار هم جان سالم به در برد [+ ویدیو]

با ما به تماشای تست خمیدگی گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو بنشینید. گوشی هوشمند مقاومی که از تمام تست‌های دوام سربلند بیرون می‌آید.

همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش، بالاخره گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو پس از یک ماه انتظار، به عرضه جهانی رسید. حالا وقت آن رسیده است که این گوشی از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گیرد و امتحان خود را در تست‌های مقاومت و دوام مختلف پس دهد. امروز نیز این گوشی تحت تست خمیدگی قرار گرفت و الحق که این آزمایش را به شکل حیرت‌انگیزی پشت سر گذاشت. در ادامه، ویدیوی منتشر شده از این آزمایش را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تست خمیدگی گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو

طبق روال همیشگی، یکی از کاربران یوتیوب در کانال خود به نام JerryRigEverything، رد مجیک 9 پرو را تحت تست دوام معروف خود قرار داد تا مقدار مقاومت این دستگاه در برابر خراش، سوختگی و خمیدگی را بسنجد. می‌توانید ویدیوی منتشر شده از زک در کانال JerryRigEverything را در زیر مشاهده کنید:

همان‌طور که تماشا کردید، نتایج تست خراش نوبیا رد مجیک 9 پرو تقریبا با تمام گوشی‌های امروزی (به استثنای گوشی‌های تاشو) یکسان است. از آنجایی که صفحه اکثر دستگاه‌های امروزی با شیشه پوشانده شده و سطح دوام شیشه در مقیاس سختی Mohs برابر با 6 است، این گوشی نیز در برابر شیارهای عمیق تا سطح 6 و 7 مقاومت نشان داده است.

تست آتش نیز با قرار دادن نمایشگر در کنار یک فندک روشن انجام شده و طبق انتظار، نمایشگر اولد در مدت 30 ثانیه یا کمتر به مقدار جزئی آسیب دیده و برخی از پیکسل‌های آن سفید می‌شوند. البته این پیکسل‌ها پس از مدتی تقریبا بهبود یافتند، بنابراین می‌توان گفت که رد مجیک 9 پرو در تست سوختگی هم نتایج قابل قبولی داشته است.

در آخر تست خمیدگی انجام شد که رد مجیک 9 پرو به خوبی از پس آن برآمد. معمولا نصف شدن یک گوشی در چنین تست‌هایی بعید است، به خصوص اگر یک گوشی گیمینگ باشد، با این حال باز هم عملکرد Red Magic 9 Pro در این بخش بسیار خوب بوده و حتی شخص آزمایش‌کننده هم از آن تعریف می‌کند.

در پایان، پس از اتمام تست‌ها، این گوشی بدون هیچ مشکلی برنامه‌ها را اجرا می‌کند و با اینکه با قدرت از دو طرف مورد فشار قرار گرفته و خم شده بود، یکپارچگی ساختار خود را حفظ کرده است. این مسئله ستودنی و قابل تقدیر است و واقعا باید از کار بی‌نظیر طراحان نوبیا Red Magic 9 پرو تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تست خمیدگی گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر