coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A23 فایوجی منتشر شد

کمپانی سامسونگ چند وقتی‌است که آپدیت‌های نرم‌افزاری و سیستم عامل را برای گوشی‌هایش منتشر می‌کند و حالا نوبت به آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A23  فایوجی رسیده است.

به گزارش gizmochina، این کمپانی اخیرا آپدیت رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 را برای گوشی‌های گلکسی M53 5G، گلکسی F54 5G و گلکسی A52 5G منتشر کرده است. اخیرا گلکسی A23 5G هم به لیست گوشی های واجد شرایط دریافت آپدیت اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 اضافه شده و کاربران در برخی کشورهای اروپایی، از جمله انگلستان، فرانسه، ایتالیا، لهستان و پرتغال، این آپدیت را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2024 [+ معرفی گوشی‌های مورد انتظار]

این آپدیت به‌زودی برای مناطق دیگر نیز منتشر می‌شود؛ بنابراین، حتما قسمت تنظیمات و نوتیفیکیشن آپدیت‌ها را چک کنید تا به محض انتشار آپدیت، بتوانید گوشی خود را به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید به‌روزرسانی کنید.

این نسخه از آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A23 فایوجی با شماره A236BXXU4DWKA منتشر شده که شامل بسته‌های امنیتی ماه نوامبر هم می‌شود. شما می‌توانید برای دریافت این نسخه، به تنظیمات گوشی مراجعه کنید و به قسمت Software update بروید. سپس، Download and install را انتخاب کنید.

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A23 فایوجی

گفتنی‌است که آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A23 5G، آخرین آپدیت اندرویدی است که برای این گوشی موبایل منتشر می‌شود. البته، گلکسی A23 آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد؛ اما به اندروید 15 به‌روزرسانی نخواهد شد. سامسونگ به غیر از مدل 5G، نسخه 4G گلکسی A23 را هم به اندروید 14 مجهز خواهد کرد؛ البته باید برای آن کمی بیشتر منتظر بمانید.

رابط کاربری One UI 6 سامسونگ در بسیاری بخش‌ها، از جمله Quick Panel، آلبوم نمایش کارهای هنری، دسته‌بندی نوتیفیکیشن براساس زمان، لیبل‌های آیکون بهتر در صفحه هوم، نمایش ساعت در صفحه لاک‌اسکرین، ویجت آب و هوا با جزئیات بیشتر و دسترسی بهتر به تنظیمات باتری بهینه‌سازی شده است.

بد نیست بدانید که سامسونگ خود را برای انتشار آپدیت One UI 6.1 هم آماده می‌کند. در این نسخه، قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته و بهینه‌سازی‌هایی برای افزایش بهره‌وری در نظر گرفته شده که قطعا برای بسیاری از کاربران خوشایند خواهد بود. گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی S23 Plus و گلکسی S23 Ultra در اولویت دریافت این آپدیت هستند. پس از آن، گوشی‌های دیگر نیز به مرور زمان، رابط کاربری One UI 6.1 را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار اندروید 14 و One UI 6 برای گلکسی A23 چیست؟ آیا شما این آپدیت را دریافت کرده‌اید؟ تجربه شما از قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر