;
coinex

فروش لوازم خانگی ایرانی اما با برندهای معروف خارجی ، فروش گنجشک به جای قناری

خبر رسیده است که برخی ‌شرکت‌های ایرانی اقدام به فروش لوازم خانگی ایرانی که در ایران ساخته شده اما لوگوی برندهای مشهور خارحی بر روی آن خورده، کرده است.

فروش لوازم خانگی ایرانی اما با برندهای معروف خارجی؛ این شیوه برخی از شرکت‌های ایرانی است که محصولات تولیدی خود را با لوگو برندهای مطرحی همچون الجی، سونی، سامسونگ، بوش و غیره به فروش می‌رسانند. بخش حائزاهمیت، مجوزی است که وزارت صمت به آنها برای فعالیت اعطا کرده و معلوم نیست که چرا هیچ نظارتی بر عملکرد آنها وجود ندارد

بیشتر بخوانید: لیست قیمت لوازم خانگی 2 دی 1402 [قیمت روز یخچال، گاز، لباسشویی، تلویزیون و غیره]

فروش لوازم خانگی ایرانی با لیبل برندهای مشهور

ممکن است برای شما و یا آشنایانتان پیش آمده باشد که کالایی را از دسته لوازم خانگی به خصوص لوازم خانگی برقی خریداری کرده‌ که از مکانی معتبر بوده و خیالتان بابت اصل بودن کالا راحت بوده باشد. اگرچه بسیاری از خرید خود راضی هستند اما ممکن است کالای خریداری شده شما غیراصل باشد و فقط لیبل برندهای خارجی که در بازار نیز به وفور یافت می‌شود بر روی آنها خورده باشد.

فروش لوازم خانگی ایرانی با لیبل برندهای مشهور

متأسفانه وزارت صمت به شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی مجوز فعالیت داده است که به نوعی سر مردم را کلاه گذاشته و محصولی را که خود تولید کرده را به این برندهای معروف خارجی و با چند برابر قیمت به مشتریان می‌فروشند.

متأسفانه سازمان حمایت از مصرف‌کننده نیز تاکنون این موضوتع را پیگیری نکرده و ظاهراً قصد پیگیری هم ندارد.

تاکنون گزارش‌های زیادی به دست رسیده که افراد کالایی را به اسم برندهای خارجی خریداری کرده اما درنهایت کالا فیک از آب درآمده و مشتری بهایی چند برابر بهای اصلی را پرداخته است. شکایت در اینگونه موارد هم زیاد پیش آمده است و باید دید که نهادهای ذی‌ربط چه واکنشی از خود نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما جرا نظارتی در بخش تولید لوازم خانگی نمی‌شود؟ عملکرد نهادهای نظارتی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر