;
coinex

سرویس پرداخت ایکس در سال 2024 فعال خواهد شد

در یک گفت‌و‌گوی صوتی با “کتی وود” از شرکت ARK Invest، ماسک اظهار داشت که انتظار دارد سرویس پرداخت ایکس تا “اواسط سال آینده” به‌طور کامل راه‌اندازی شود و امیدوار است از چندین ارائه‌دهنده خدمات مالی تأییدیه دریافت کند.

مالک ایکس در این مصاحبه بیان کرد که احتمالا پشتیبانی از رمزارزها برای پرداخت درون برنامه‌ای به زمان دیگری موکول خواهد شد، با این حال امیدوار است پرداخت‌های درون برنامه‌ای این شبکه اجتماعی به سرعت به کار افتد، اما مسائل مرتبط با امور اداری این موضوع را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: شبکه اجتماعی جاگات تجربه‌ی متفاوتی از ارتباط را به شما ارائه می‌کند

سرویس پرداخت ایکس از طریق ارز دیجیتال

صاحب ایکس همچنین اظهار نمود که از موانعی که ممکن است باعث رد درخواست‌های شرکت شود مطلع نیست و شبکه ایکس برای ارائه اسناد کمی تاخیر داشته است.

بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی ایکس امیدوارند تا ایلان ماسک از رمزارزهایی مانند دوج کوین و بیت کوین برای پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی کند.

ماسک همچنین اخیراً بیان کرده بود که در حال حاضر به سختی فرصتی برای فکر کردن به ارزهای دیجیتال دارد. با این حال، با وجود بی‌تفاوتی ظاهری نسبت به ارزهای دیجیتال، هنوز حدود 148 میلیون دلار از تسلا به صورت ارز دیجیتال بیت کوین بوده و این امکان برای مشتریان فراهم است تا از طریق دوج کوین خرید کنند.

به علاوه مشتریان The Boring Company یا به عبارت دیگر شرکت ساخت‌و‌ساز تونل ماسک، می‌توانند هزینه جابجایی سیستم حمل و نقل لاس وگاس را از طریق دوج کوین بپردازند.

از زمان کنترل توییتر و تغییر نام آن به ایکس، ماسک به دنبال توسعه و ارائه یک اپلیکیشن چندمنظوره برای همه‌چیز بوده و ارائه سرویس‌های پرداخت تنها یک بخش از برنامه‌های آینده او برای شبکه اجتماعی ایکس محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی سرویس پرداخت ایکس از طریق رمزارز چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر