;
coinex

روش های پیگیری کارت سوخت ؛ چگونگی استعلام و دریافت کارت سوخت خودرو

حتماً می‌دانید که استفاده از کارت سوخت هوشمند برای رانندگان الزامی است و در هنگام خرید خودرو صفر باید درخواست کارت سوخت بدهید. در این نوشته روش های پیگیری کارت سوخت را آموزش می‌دهیم.

اگر خودرو صفری خریداری کرده باشید، متوجه خواهید شد که کارت سوخت همراه آن موجود نیست و مالک خودرو خود باید درخواست صدور کارت سوخت بدهد. همچنین برای افراد بسیاری نیز پیش می‌آید که کارت سوخت را کم و یاد یه هر دلیلی شکسته یا مخدوش شده است. برای همه این موارد می‌بایست درخواست صدور کارت سوخت هوشمند دهید. در این نوشته قصد داریم روش های پیگیری کارت سوخت را به شما آموزش دهیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: همه پمپ بنزین های کشور فعال شدند؛ امکان سوخت گیری با کارت سوخت

آموزش روش های پیگیری کارت سوخت

اگر خودروی صفر خریداری کرده باشید، می‌بایست بلافاصله درخواست کارت کنید؛ زیرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای همه مالکین خودرو الزامی شده است. پس از ثبت‌ درخواست، کارت سوخت پس از 20 تا 60 روز به دست متقاضی خواهد رسید. اما برای پیگیری مراحل صدور کارت سوخت جدید یا المثنی 6 روش وجود دارد که در پایین توضیح می‌دهیم.

آموزش روش های پیگیری کارت سوخت

1 – پیگیری کارت سوخت از طزیق پست

برای پیگیری کارت سوخت ابتدا باید وارد سایت najatracking.post.ir شده و نوع مردک را کارت سوخت انتخاب کنید. در مرحله بعد باید شماره VIN مندرج در کارت شناسایی خودرو را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات تمامی جزئیات مراحل صدور مارت سوخت قابل مشاهده است.

2 – پیگیری کارت سوخت از طریق مراکز پلیس +10

برای پیگیری کارت سوخت در دفاتر پلیس +10 می‌بایست مالک خودرو با مدارک خودرو در این مراکز خاضر شده و درخواست پیگیری کند. کارشناسان نیز پس از بررسی مدارک یک کد رهگیری در اختیار شما قرار می‌دهند.

3 – پیگیری کارت سوخت از طریق تماس تلفنی 

برای پیگیری کارت سوخت هوشمند باید با شماره 84470000-021 واحد ارتباط با مشتریان پست تماس گرفته و یا با شاره 09627 شرکت ملی پهش فرآورده‌های نفتی تماس بگیرید.

4 – پیگیری کارت سوخت از طریق سایت epolice.ir

برای پیگیری کارت سوخت از طریق سایت epolice.ir، باید وارد این سایت شوید و روی دکمه خدمات اینترنتی بزنید. سپس، وارد پروفایل خود شوید و به بخش خدمات راهور و سپس استعلام وضعیت کارت سوخت خودرو مراجعه کنید. پس از آن، شماره پلاک خودرو را وارد کنید. وضعیت کارت سوخت جدید یا المثنی شما نمایش داده می‌شود.

5 – پیگیری وضعیت کارت سوخت از سامانه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی

برای پیگیری وضعیت کارت سوخت از سامانه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، باید وارد سامانه gts.niopdc.ir/cart/SearchCard شوید. سپس، شماره VIN خودرو را وارد کنید. وضعیت کارت سوختتان نمایش داده می‌شود.

6 – پیگیری کارت سوخت از طریق پیامک

برای پیگیری کارت سوخت از طریق پیامک، باید کد VIN خودرو به‌صورت V*VIN را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰ پیامک کنید.

آموزش روش های پیگیری کارت سوخت

بیشتر بخوانید:

این مطلب برای شما مفید بود؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    I really like reading through a post that can make men and women think. Also, thank you for allowing me to comment!

    پاسخ