;
coinex

ایرانیان خارج از کشور برای دسترسی به سامانه ثنا قوه قضاییه پیام رسان های داخلی را نصب کنن

دسترسی به سامانه ثنا قوه قضاییه از طریق پیام‌رسان‌های داخلی در یک مراسم ویژه رونمایی شد. دو پلتفرم ایرانی گپ و آی‌گپ مخصوص این خدمان انتخاب شده‌اند.

امروز در مراسمی ویژه با حضور معاون وزیر ارتباطات، دسترسی به سامانه ثنا قوه قضاییه بوسیله دو پیامرسان گپ و آی‌گپ ممکن شد. با این کار اولین قدم توسعه خدمات الکترونیکی توسط پیام‌رسان‌های ایرانی برداشته شد. این کار علاوه بر اینکه سهولت انجام عملیات‌های قضایی توسط ایرانیان خارج از کشور را فراهم می‌کند، موجب افزایش تعداد کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی نیز خواهند شد. همچنین این خدمت مهم می‌تواند پیام رسان‌های داخلی را به سمت خدماتی‌شدن پیش ببرد که وجه تمایز بین آنها با نمونه‌های خارجی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل پیام رسان سروش دستگیر شد [آپدیت خبر: با قرار وثیقه آزاد شد]

دسترسی به سامانه ثنا قوه قضاییه امکان‌پذیر شد

محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در صفحه رسمی خود در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی به امکان دسترسی از سامانه ثنا قوه قضایی برای ایرانیان خارج از کشور توسط پیام‌رسان‌های آی گپ و گپ اشاره کرد.

دسترسی به سامانه ثنا قوه قضاییه امکان‌پذیر شد

خوانساری در ادامه با اشاره به ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی گفت:

پیام‌رسان‌ها داخلی باید از مرحله پیام‌رسانی به توسعه خدمت‌رسانی الکترونیکی بروند. خدمت‌رسانی یکی از مزایای رقابتی آنها در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی است.

سازمان فناوری اطلاعات که زیرنظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند، دراصل متولی توسعه پنجره واحد خدمات دولت و دولت الکترونیکی است. این سازمان از توسعه برای یکپارچه‌سازی خدمات الکترونیکی در پلتفرم‌های ایرانی حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص انجام این خدمت مهم برای ایرانیان خارج از کشور چیست؟ آیا بکارگیری این گونه خدمات از باب پیام رسان‌های ایرانی مناسب است؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر