;
coinex

هر انسان، پلتفرم و یا کانال بالای ۵ هزار نفر دنبال کننده ، باید ثبت رسمی شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه‌ای گفت که طبق مصوبه سال 1395 هر انسان، پلتفرم و یا کانال بالای ۵ هزار نفر دنبال کننده ، باید ثبت رسمی شود.

هر انسان، پلتفرم و یا کانال بالای ۵ هزار نفر دنبال کننده باید ثبت رسمی شود. این گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است که نشان می‌دهد فعالیت بالای 5 هزار دنبال‌کننده در فضای مجازی مصوب سال 1395 باید دارای محوز باشد. اما آنگونه که اسماعیلی شرح می‌دهد، دریافت مجوز فعالیت این افراد بسیار ساده است و فقط با ثبت مشخصات می‌توان مجوز دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: مجوزهای کاغذی به مجوزهای آنلاین تبدیل می‌شوند؛ جایگزینی با شناسه یکتا

ثبت رسمی فعالیت انسان‌رسانه‌ها، پلتفرم و یا کانال بالای ۵ هزار نفر دنبال کننده

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک مصاحبه با اشاره به قانون مصوب سال 1395 که می‌گوید، همه انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های بالای 5هزار دنبال‌کننده باید مجوز بگیرند، گفت: «این امر چند امتیاز دارد، نخست این‌که فضای رسانه‌ای را منضبط می‌کند. انسان رسانه‌ها و کانال‌های بالای ۵ هزار نفر دنبال‌کننده می‌توانند در فرآیند فوری و آنی و صرفاً با ثبت مشخصات مجوز می‌گیرند»

ثبت رسمی فعالیت انسان‌رسانه‌ها، پلتفرم و یا کانال بالای ۵ هزار نفر دنبال کننده

وی افزود:

همه امتیازاتی که تاکنون به خبرنگاران رسانه‌های عادی تعلق می‌گرفت زین‌پس عین آن‌ امتیازات (بیمه – تسهیلات) به انسان‌رسانه‌ها تعلق خواهد گرفت.

طبق گفته اسماعیلی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی در این مورد هیج تفاوتی با یکدیگر ندارند. ممکن است فردی در سکوی خارجی مشغول فعالیت باشد و این موضوع هیچ ایرادی ندارد، هر فردی که دارای سکو باشد، می‌تواند مجوز بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص کسب محوز فعالیت افراد یا کانال‌ها و پلتفرم‌های بالای 5 هزار دنبال‌کننده چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر