coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: عکسی از هواوی نوا 12 پرو منتشر شده که مشخصات این گوشی را فاش می‌کند

به‌تازگی تصویری زنده از هواوی نوا 12 پرو به بیرون درز کرده که جزئیاتی از مشخصات این گوشی را به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد که هواوی در گوشی جدیدش، از تراشه کایرین 8000 استفاده خواهد کرد.

به گزارش gizmochina، هواوی قصد دارد سری هواوی نوا 12 را 26 دسامبر (5 دی) در چین رونمایی کند. گزارش‌های اخیر برخی از مشخصات هواوی نوا 12 اولترا را فاش کرده‌اند. گفته می‌شود که این گوشی به تراشه کایرین 9000s مجهز می‌شود؛ همان تراشه‌ای که عملکرد آن را قبلا در میت 60 دیده بودیم. به این ترتیب، انتظار می‌رود که هواوی نوا 12 اولترا هم از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه برخوردار شود.

تصویری هم از Huawei Nova 12 Pro در وب‌سایت ویبو منتشر شده که نمایی از ظاهر جلویی گوشی را نمایش می‌دهد. علاوه‌براین، برخی مشخصات نوا 12 پرو نیز در این عکس دیده می‌شود. در ادامه، اطلاعات فاش شده در این عکس را بررسی می‌کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات هواوی نوا 12 پرو

در تصویر زیر می‌بینیم که اپلیکیشن Device Info HW روی صفحه باز است و برخی مشخصات را نشان می‌دهد. علاوه‌براین، بریدگی قرصی‌شکل را در بالای صفحه نمایش می‌بینیم که از وجود دو لنز سلفی در این موبایل خبر می‌دهد. این ویژگی به طراحی دوربین سلفی نوا 12 اولترا شباهت دارد. نمایشگر OLED با لبه‌های خمیده در این گوشی، رزولوشن 1224×2776 پیکسل را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. شماره مدل این دستگاه هم ADA-AL00 ذکر شده است.

مشخصات هواوی نوا 12 پرو

نکته‌ی جالبی که در این تصویر مشاهده می‌شود، تراشه کایرین 8000 است که هنوز رسما راه‌اندازی نشده. همچنین، این تصویر فاش می‌کند که گوشی نوا 12 پرو احتمالا به رم 12 گیگابایتی LPDDR4 و تراشه Hi1105NFC مجهز خواهد شد.

افشاگر معروف، Digital Chat Station هم جزئیاتی از مشخصات گوشی هواوی نوا 12 پرو را به اشتراک گذاشته است. او مدعی شده که هواوی در گوشی جدید از پنل نمایشگر 6.78 اینچی استفاده خواهد کرد. دیجیتال چت استیشن همچنین اعلام کرده که عملکرد کایرین 8000، ضعیف‌تر از تراشه‌ای خواهد بود که در گوشی هواوی نوا 12 اولترا قرار می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که سایر مشخصات فنی نوا 12 پرو، شبیه به نوا 12 اولترا باشد.

با این اوصاف، انتظار می‌رود که گوشی نوا 12 پرو به دوربین 60 مگاپیکسلی واید و لنز 8 مگاپیکسلی پرتره با زوم 2 برابر مجهز شود؛ البته این تنظیمات برای دوربین سلفی هستند. در پنل پشتی این موبایل هوشمند، از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.4 – f/4.0 استفاده خواهد شد. هواوی Nova 12 Pro احتمالا از باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار می‌شود که از توان 100 وات پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که گوشی‌های نوا 12 پرو و 12 اولترا از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند؛ اما مدل‌های استاندارد نوا 12 و نوا 12 لایت به تراشه اسنپدراگون با مودم 4G مجهز خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی‌‌های جدید هواوی چیست؟ آیا این گوشی‌ها می‌توانند موفقیت تازه‌ای برای کمپانی تحریم‌شده‌ی هواوی کسب کنند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر