;
coinex

مشخصات هواوی نوا 12 اولترا پیش از عرضه رسمی فاش شد

در یک افشاگری تازه مشخصات هواوی نوا 12 اولترا فاش شد. طراحی و مشخصات نمایشگر این گوشی در یک پست در شبکه اجتماعی ویبو لو رفت.

همان‌طور که می‌دانید هوآوی قصد دارد از سری گوشی‌های هوشمند نوا 12 خود در تاریخ 26 دسامبر در کشور چین رونمایی کند. این مدت به دلیل نزدیک بودن زمان رونمایی، اطلاعات زیادی درباره مشخصات نوا 12، نوا 12 لایت، نوا 12 پرو و نوا 12 اولترا به بیرون درز پیدا کرده است. امروز نیز افشاگر مشهوری به نام Digital Chat Station با انتشار پست جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو، از برخی مشخصات کلیدی Nova 12 Ultra پرده برداشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات هواوی نوا 12 اولترا

طبق ادعای DCS، نوا 12 Ultra دارای یک صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K خواهد بود. در پست منتشر شده به مقدار رفرش ریت اشاره‌ای نشده اما احتمالا نرخ نوسازی این گوشی 120 هرتز باشد.

همچنین در گذشته تصاویری منتشر شده بود که طراحی پنل پشتی و ماژول‌های دوربین را به نمایش می‌گذاشت، اما تصویر جدیدی که این افشاگر در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشته، طراحی نمایشگر و پنل جلویی را فاش کرده است. این‌طور که پیداست لبه‌های پنل این گوشی از چهار طرف منحنی و گرد خواهد بود و یک بریدگی کپسولی در بالای آن جهت نگهداری دوربین سلفی دوگانه (یک دوربین 64 مگاپیکسلی و یک لنز پرتره 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر) وجود خواهد داشت.

مشخصات هواوی نوا 12 اولترا

گفته می‌شود که در تنظیمات دوربین پشتی Nova 12 Ultra از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.55 ​​اینچی و قابلیت دیافراگم متغیر f/4.0 تا f/1.4 استفاده خواهد شد. متاسفانه هنوز مشخصات مربوط به سایر دوربین‌های این گوشی نامعلوم است.

همچنین این افشاگر ادعا کرده که این دستگاه به تراشه Kirin با پشتیبانی از شبکه اتصالی 5G مجهز خواهد شد، اما اینکه در این گوشی دقیقا کدام مدل تراشه کایرین به کار گرفته خواهد شد مشخص نیست. البته حدس زده می‌شود که این همان تراشه Kirin 9000s در سری میت 60 باشد. از دیگر مشخصات احتمالی هواوی نوا 12 اولترا می‌توان به باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 واتی، ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه، پرداخت هوشمند و پشتیبانی از هوش مصنوعی اشاره کرد.

Huawei Nova 12 Ultra در سه رنگ جذاب و دیدنی آبی، مشکی و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد قیمت آن در بازار چین برابر 5499 یوان (معادل 775 دلار) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات هواوی نوا 12 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر