;
coinex

مینا مهرنوش، رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی از سمت خود استعفا داد

مینا مهرنوش، رئیس اتحادیه کسب‌ و‌ کارهای مجازی از سمت خود کناره‌گیری کرد. خبر استعفای رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی در حالی منتشر شد که قرار بود تا دی ماه سال جاری انتخاباتی در اتحادیه برگزار شود. خانم مهرنوش طی نامه‌ای استعفای خود را به مجتبی صفایی، رئیس اصناف ایران اعلام کرد.

به گزارش تکراتو به نقل از پیوست، خانم مهرنوش دلیل این اقدامش را اهمیت ندادن اتاق اصناف ایران به برگزاری انتخابات عنوان کرد. این در حالی‌ است که یک ماه قبل، سرپرست اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی از برگزاری انتخابات اتحادیه تا قبل از دی ماه 1402 خبر داده بود که حالا پیش از آنکه انتخاباتی برگزار شود از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

وی درباره‌ی استعفای خود گفت: «با تمام فشارهایی که در این مدت بر من وارد شده بود من در سمت سرپرست اتحادیه کسب‌و‌کارهای مجازی مانده بودم، اما قرار شده بود انتخابات تا دی ماه برگزار شود که همچنان برگزار نشده است و گویا اتاق اصناف هیچ همتی برای انجام این کار ندارد. به همین خاطر و برای اینکه بیش از این حقوق کاربران و اعضای صنف تضییع نشود من از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم.

همچنین در ادامه گفت: انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی بیش از یک سال است که به تعویق افتاده و از هشت ماه قبل که از طرف وزارت صمت به عنوان سرپرست این اتحادیه منصوب شدم، بارها از مسئولان خواستم، برای انجام این انتخابات اهتمام ورزند، اما کسی به حرف‌هایم توجه نکرد. در این میان بارها سازمان‌ها و انجمن‌های مختلف هم خواستار برگزاری انتخابات برای اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی شدند اما تغییراتی در سامانه نوین اصناف هم رخ داده بود که مزید بر علت شد،که انتخابات به تعویق بیفتد اما به نظر می‌رسید دیگر چالش‌‌ها برطرف شده است اما متاسفانه گویا اینطور نیست.

استعفای رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی
استعفای رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی

مینا مهرنوش طی نامه‌ای خطاب به مجتبی صفایی، رئیس اصناف ایران نوشت: «به دلیل برآشفتگی و مشکلات بسیار زیاد در اتحادیه کسب و کارهای مجازی و با اصرار بیش از حد وزارت صمت و تاکید ایشان برای سر و سامان دادن به وضعیت اتحادیه، برای مدت کوتاهی مسئولیت ریاست اتحادیه را پذیرفتم. اما قرار بود انتخابات بعد از گذشت دو تا سه ماه برگزار شود متاسفانه تا کنون به بهانه ها و دلایل گوناگون به تعویق افتاده است و اتاق اصناف ایران اهتمامی برای برگزاری انتخاب ندارد.

با توجه به تضییع حقوق صنفی صاحبان کسب و کارهای مجازی به دلیل تاخیر در تعیین تکلیف اتحادیه از سمت خود استعفا می‌دهم.»

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درخصوص استعفای رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی چیست؟ به نظر شما چه عامل دیگری باعث چنین اقدام شده است؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر