;
coinex

سری شیائومی 14 و ساعت هوشمند شیائومی S3 در یک نسخه اختصاصی به رنگ خودرو SU7 به بازار عرضه می‌شوند

نسخه لیمیتد ادیشن سری شیائومی 14 و ساعت هوشمند شیائومی S3 در راه است. این نسخه اختصاصی در رنگ‌های خودرو برقی شیائومی SU7 تولید می‌شوند.

همان‌طور که می‌دانید شیائومی روز گذشته از اولین خودروی برقی خود با نام SU7 رونمایی کرد. این خودرو در رنگ‌های جذاب و چشم‌نوازی مانند آبی، سبز و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد.

اکنون این برند اعلام کرده که به زودی نسخه سفارشی و اختصاصی گوشی‌های هوشمند سری پرچمدار شیائومی 14 و ساعت هوشمند شیائومی S3 را معرفی خواهد کرد. رنگ این نسخه‌های اختصاصی به گونه‌ای خواهد بود که با خودروی Xiaomi SUV 7 مطابقت داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه لیمیتد ادیشن سری شیائومی 14 و ساعت هوشمند شیائومی S3

اگر به یاد داشته باشید دو گوشی شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز معرفی شدند. اکنون شیائومی در نظر دارد که این دو گوشی پرچمدار را برای مطابقت با رنگ‌های خودروی برقی شیائومی SUV 7، در رنگ‌های آبی و سبز زیتونی به بازار عرضه کند. شایان ذکر است که رنگ سبز زیتونی این گوشی با رنگ سبز معرفی شده در گذشته، تفاوت دارد.

سری شیائومی 14
نسخه لیمیتد ادیشن سری شیائومی 14 و ساعت هوشمند شیائومی S3

نسخه اختصاصی شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو با قاب میانی فلزی مشکی، پنل پشتی شیشه‌ای، رم 16 گیگابایت و حافظه داخلی 1 ترابایت وارد بازار خواهد شد و با برچسب قیمت مشابه با مدل‌های اصلی یعنی 4999 و 5999 یوان به فروش خواهد رسید.

در عین حال نسخه eSIM ساعت هوشمند Xiaomi Watch S3 نیز در دو رنگ آبی و سبز زیتونی به بازار عرضه خواهد شد. نسخه آبی رنگ از یک قاب فیروزه‌ای و یک بند مشکی که در وسط آن یک نوار فیروزه‌ای قرار گرفته برخوردار خواهد بود و نسخه سبز رنگ دارای یک بند به همان رنگ زیتونی و یک قاب مشکی خواهد بود. پیش بینی می‌شود که نسخه لیمیتد ادیشن ساعت Xiaomi Watch S3 در مقایسه با نسخه معمولی حدودا 100 یوان گران‌تر بوده و قیمت آن برابر با 1099 یوان باشد.

متأسفانه مسئله‌ای که وجود دارد این است که، خودرو برقی شیائومی فعلا در چین عرضه شده و مشخص نیست که اصلا در سطح بین‌المللی عرضه خواهد شد یا خیر. گوشی Xiaomi 14 Pro نیز ممکن است به عرضه جهانی نرسد و تاریخ عرضه جهانی شیائومی 14 هم هنوز مشخص نشده است. بنابراین با این اوصاف به نظر می‌رسد که این نسخه‌های اختصاصی تنها در انحصار بازار چین باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه لیمیتد ادیشن سری شیائومی 14 و ساعت هوشمند شیائومی S3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر