coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت چانگان CS55 پلاس اعلام شد [+شرایط تحویل خودرو به مشتریان]

بالاخره سایپا رسماً قیمت چانگان CS55 پلاس را اعلام کرد. این خودرو جزء اولین خودروهای وارداتی ایران بود و در سامانه سامانه یکپارچه نیز به فروش گذاشته خواهد شد، اما هنوز به مشتریان تحویل داده نشده است.

قیمت چانگان CS55 پلاس توسط شرکت سایپا به عنوان شرکت واردکننده اعلام شد. سایپا دو مدل خودرو چینی از برند چانگان را براساس برنامه واردات خودرو به ایران آورده که اولین خودرو چانگان CS35 Plus و دومین خودرو نیز چانگان CS55 Plus است.

ماه پیش شرایط فروش چانگان CS55 پلاس به همراه چند خودرو وارداتی دیگر از برندهای خارجی در سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام و ثبت‌نام برای دریافت این خودرو انجام شد. حال با مشخص شدن قیمت این کراس‌اوور چینی انتظار می‌رود که به زودی خودرو تحویل مشتریان شود. اما این کار به یک گره بسته برخورده است. در ادامه مطلب با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: توقف شماره‌گذاری خودروهای وارداتی ؛ چرا خودروهای وارداتی تحویل خریداران نمی‌شوند؟

قیمت چانگان CS55 پلاس مشخص شد

چانگان CS55 پلاس بالاخره قیمت نهایی خود بدون هزینه‌های جانبی (شماره‌گذاری، عوارض، مالیات و غیره) را دریافت کرد. براین اساس، سایپا قیمت چانگان CS55 پلاس را 1 میلیارد و 400 هزار تومان تعیین کرده است و مشتریان باید بدانند که حداقل قیمت خودرو این میزان است و هزینه‌های جانبی نیز در موعد تحویل در فاکتور مشتری درج خواهد شد.

تأمین ارز خودروهای وارداتی موضوعی است که سایپا در بیانیه مطبوعاتی خود به آن اشاره کرده است. این مشکل را می‌توان مهمترین مشکل سد راه واردات خودرو و تحویل خودروهای به مشتریان دانست و سایپا نیز در بیانیه خود صراحتاً که اگر مپشکل ارز رفع شود، خودروها را تا آخر سال به خریداران تحویل می‌دهد؛ اما اگر چنین نشود متقاضیان باید تا سال 1403 منتظر بمانند.

قیمت چانگان CS55 پلاس مشخص شد

مشخصات فنی و آپشن‌ های چانگان CS55 پلاس

زیر کاپوت محصول جدید و وارداتی سایپا یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) قرار دارد که تولید نهایت قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را انجام می‌دهد. قدرت در این کراس‌اوور از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر (WDCT) به چرخ‌های جلو می‌رسد. تعلیق در قسمت جلو از نوع مک فرسون است و در محور عقب سیستم مولتی‌لینک یا چند اتصاله را داریم. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که عدد قابل قبولی است.

در این خودرو امکاناتی مانند شش کیسه هوا، سقف پانورامای برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، استارت دکمه‌ای، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم صوتی حرفه‌ای، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک و… وجود دارد.

قیمت چانگان CS55 پلاس مشخص شد

بیشتر بخوانید:

حال که قیمت این چانگان CS55 Plus مشخص شده بهتر است منتظر تحویل آن باشیم. نظر شما چیست؟ آیا تا قبل پایان سال این خودرو به مشتریان تحویل می‌شود؟

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    برای من دعوتنامه ارسال شده و قیمت نهایی چانگان55 1میلیاردو 400 میلیون تومان شد موقع تحویل خودرو بازم ازمون هزینه میگیرن؟ اگر بله میزان مبلغ تقریبا چقد میشه و به چه علت پول اضافی میگیرن؟

    پاسخ