coinex
راهنمای خرید تکراتو

تخلف در افزایش تعرفه اینترنت را به 195 اعلام کنید

افزایش تعرفه اینترنت در صورتی با سرعت به نتیجه رسید که هنوز خیلی‌ها در شوک قرار دارند. از این یکی از مقامات وزارت ارتباطات گفته است که تخلفات در این مورد را با 195 درمیان بگذارید.

اگر پیرو اخبار جدید در حوزه ارتباطات و تکنولوژی باشید، حتماً می‌دانید که قیمت اینترنت به دستور وزارت ارتباطات و رگولاتوری ایران افزایش یافت است. اما قرار بود که افزایش تعرفه اینترنت تا نهایت 34 درصد باشد و اپراتورهای همراه با سرعت بسته‌های جدید خود با قیمت‌های جدید را لحاظ کردند.

اما امروز متوجه شدیم که اپراتورهایی مانند همراه اول، قیمت بسته های خود را تا 111 و حتی 156 درصد افزایش داده‌اند؛ این موضوع قطعاً خلاف قانون بوده و منجربه نارضایتی مردم شده است. حال بنابر اطلاع معاون وزیر ارتباطات، گرانفروشی و تخلف در افزایش بهای اینترنت را می‌توانید به سامانه 195 اطلاع دهید.

بیشتر بخوانید: قیمت بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول افزایش یافت

تخلفات افزایش تعرفه اینترنت را با سامانه 195 درمیان بگذارید

بالاخره تلاش اپراتورها برای افزایش تعرفه اینترنت به ثمر نشست و آنها توانستند رگولاتوری ایران و وزارت ارتباطات را راضی کنند. افزایش قیمت اینترنت در صورتی تأیید شد که اپراتورها حداکثر تا 34 درصد مجاز به افزایش تعرفه هستند و بیش از این عدد تخلف محسوب خواهد شد.

ضمناً هیج بسته‌ای نباید حذف شود و همان بسته‌هایی که اپراتورها سابقاً ارائه داده بودند، سرجای خود ثبات و فقط بهای آنها تغییر می‌کند.

تخلفات افزایش تعرفه اینترنت را با سامانه 195 درمیان بگذارید

در خصوص افزایش بیش از 34 درصدی بهای اینترنت امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفته است:

طبق بررسی مجدد همکارانم در سازمان در ساعت ۷:۱۳ صبح امروز، هیچ بسته‌ای (اعم از بسته‌های عادی، شبانه و …) که تا روز پنجشنبه در اختیار مردم بوده حذف نشده و تنها ۳۴ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: «همچنین ۷ بسته‌ جدید ۹۰ روزه، ۱۲۰ روزه و ۱۸۰ روزه توسط اپراتور‌ها معرفی شده است و ۱۹۵ شماره دریافت شکایات مردمی است.»

گفتنی است روز گذشته، محمد احسان خرامید، مشاور وزیر ارتباطات و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم از کاربران درخواست کرد هرگونه افزایش قیمت بسته اینترنت بالاتر از ۳۴ درصد اعلامی و رسمی را به شماره ۱۹۵ سازمان تنظیم گزارش کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما چیست؟ آیا می‌شود جلوی زیاده‌خواهی اپراتورهای همراه را گرفت؟ اگر شما تجربه‌ای از تماس با 195 بدست آوردید، لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر