;
coinex

قیمت بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول افزایش یافت

تنها یک روز پس از موافقت وزارت ارتباطات با افزایش تعرفه اینترنت، قیمت بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول با افزایش 34 درصدی همراه شدند.

قیمت بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول پس از آنکه درخواست‌های اپراتورهای همراه و ثابت به ثمر نشست و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و همچنین وزارت ارتباطات با افزایش تعرفه اینترنت موافقت کردند، افزایش یافت.

این افزایش قیمت حداکثر 34 درصد است و با توجه به اینکه اپراتورها تقاضای افزایش بهای اینترنت تا 100 درصد را داشتند، مشخص است که همه آنها حداکثر افزایش تعرفه مجاز را لحاظ خواهند کرد. این اتفاق حالا افتاده است و اگر سری به بخش خرید بسته ایرانسل و همراه اول بزنید، متوجه افزایش 34 درصدی قیمت اینترنت خواهید شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات بسته اینترنت هدیه دولت ؛ فعالسازی از 12 دی

افزایش قیمت بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول

تنها یک روز پس از افزایش 34 درصدی بهای اینترنت، همراه اول و ایرانسل به عنوان اولین و دومین اپراتور همراه ایران، قیمت‌های جدید بسته‌های اینترنت را لحاظ کردند. جدای از این، بسته‌های با حجم بالا که پیش‌تر توسط آنها ارائه و سپس حذف شدند، دوباره بازگشته و همچنین بسته‌هایی که در دسته بسته‌های محبوب قرار داشتند نیز برچسب افزایش قیمت خوردند.

قیمت جدید بسته های اینترنت ایرانسل

ایرانسل با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از افزایش 34 درصدی بسته‌های اینترنت خود داد. متن اطلاعیه ایرانسل بدین شرح است:

«پیرو درخواست اپراتورها برای اصلاح قیمت بسته‌های اینترنت با توجه به عدم امکان سرمایه‌گذاری جدید به دلیل افزایش روزافزون هزینه‌ها، رگولاتوری به شرط سرمایه‌گذاری در بهبود شاخص‌های کیفی شبکه، با افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت همراه موافقت کرده است.»

برترین اپرانور دیجیتال کشور پس از انتشار اطلاعیه درخصوص افزایش نرخ بسته‌های خود، جدولی از قیمت‌های جدید بسته‌های خود نیز منتشر کرده است که در پایین مشاهده می‌کنید:

افزایش قیمت بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول

اکثر بسته‌های قبلی ایرانسل همان حجم و همان مدت زمان استفاده را دارا هستند؛ فقط قیمت پیشین آنها تا 34 درصد افزیش یافته است. همچنین برای مشاهده قیمت بسته‌های جدید ایرانسل می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کرده و یا در بخش خرید بسته ایرانسل در سوپراپلیکیشن ایرانسل من بسته‌های جدید را مشاهده کنید. همچنین این فرایند با کد دستوری نیز قابل انجام است.

قیمت جدید بسته های اینترنت همراه اول

علاوه بر ایرانسل، همراه اول نیز به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور همراه کشور اطلاعیه‌ای درخصوص افزایش قیمت بسته‌های اینترنت خود منتشر کرد که متن آن را در پایین مشاهده می‌کنید:

«اصلاح قیمت هرچند با افزایش حداکثر ۳۴ درصدی، پس از 6 سال ثبات تعرفه و با موافقت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و اخذ تعهدات در خصوص سرمایه‌گذاری و افزایش کیفیت شاخص‌های ارتباطی صورت گرفته است.»

همراه اول در این اطلاعیه با اشاره به ثبات قیمت بسته‌های اینترنت همراه در 6 سال گذشته، به بروز مشکلات جدی در صورت عدم اصلاح قیمت بسته‌های اینترنتی اشاره و تصریح کرده است که علی‌رغم فشار قابل‌توجه بار تورمی ایجاده شده در چند سال‌ گذشته، همراه اول، تمام توان و ظرفیت خود را برای نگهداری و ارتقاء شبکه ارتباطی به کار بسته، اما بی‌تردید، ثابت ماندن بیش از این قیمت بسته‌های اینترنت همراه، می‌توانست، به رکود صنعت ارتباطات و افت قابل‌توجه کیفیت شبکه ارتباطی بینجامد.

افزایش قیمت بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزایش قیمت بسته‌های ایرانسل و همراه اول چیست؟ در مورد بازگشت بسته‌های حجیم و بلندمت چه نظری داری؟ لطفاً دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    Fantastic beat I would like to apprentice while you amend your web site how could i subscribe for a blog site The account helped me a acceptable deal I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

    پاسخ