;
coinex

لپ تاپ ال جی Gram در چهار سایز متفاوت و با پردازنده Core Ultra اینتل معرفی شد

لپ تاپ ال جی Gram با آخرین و وجدیدترین نسل از سری پردازنده‌های پرقدرت اینتل یعنی سری Core Ultra از راه رسیده و معرفی شده است.

از ابتدا تاکنون که نزدیک برگزاری رویداد CES 2024 هستیم، ال‌جی بسیاری از دستگاه‌های جدید را معرفی کرده است. این شامل لپتاپ‌های ال‌جی گرام پرو 2024، تلویزیون‌های Mini LED، مانیتورها و موارد دیگر می‌شود. این دستگاه‌ها قرار است در نمایشگاه تجاری فناوری آینده که از 9 ژانویه در لاس وگاس آغاز می‌شود، به نمایش گذاشته شوند. به همراه گرام پرو 2024، ال‌جی نیز لپتاپ‌های معمولی سری گرام را معرفی کرده است. این‌ها در چهار سایز مختلف عرضه می‌شوند. در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لپ تاپ ال جی Gram

همانطور که قبلاً اشاره شد، لپتاپ‌های سری گرام ال‌جی در سایزهای 14، 15، 16 و 17 اینچ عرضه می‌شوند. ادعا شده است که طراحی فوق‌سبک آن‌ها مناسب برای افرادی است که دائما در حال حرکت هستند. گرام‌های 17 و 16 اینچی در گزینه‌های غیر لمسی و لمسی با روشنایی نهایی 350 نیت، نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و رزولوشن نمایش WQXGA عرضه می‌شوند. در همین حال، گرام‌های 15 و 14 اینچی دارای رزولوشن FHD و WUXGA با روشنایی نهایی 350 نیت و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز هستند.

در زمینه صدا، گرام‌های 17 و 16 اینچی ال‌جی به دو بلندگوی 2 وات مجهز شده‌اند در حالی که گرام‌های 15 و 14 اینچی دارای دو بلندگوی 1.5 وات هستند. هر چهار لپتاپ دارای صدای اچ‌دی با فناوری Dolby Atmos هستند. همچنین دوربین FHD IR با دو میکروفن همزمان نیز وجود دارد.

لپ تاپ ال جی Gram

در داخل، تمام لپتاپ‌های سری گرام ال‌جی دارای پردازنده اینتل Core Ultra 7 به همراه گرافیک اینتل Arc هستند. همه چهار دستگاه دارای سیستم خنک‌کننده دوگانه برای کاهش حرارت هستند. لپتاپ‌ها دارای حافظه SSD با ظرفیت تا 2 ترابایت و 32 گیگابایت رم هستند. مدل‌های 17 و 16 اینچی از باتری 77 وات‌ساعتی پشتیبانی می‌شوند در حالی که مدل‌های 15 و 14 اینچی از یک باتری 72 وات‌ساعتی تغذیه می‌شوند.

سری گرام ال‌جی با یک برنامه Gram Link عرضه می‌شود که به اشتراک‌گذاری فایل، Mirroring صفحه نمایش و موارد دیگر بین لپتاپ‌ها و تلفن‌های هوشمند امکان می‌دهد. گزینه‌های اتصال در دستگاه‌ها شامل دو پورت USB 3.2 نسل دوم، دو پورت USB 4 نسل سوم، یک پورت Type-C و یک پورت HDMI است.

جزئیات قیمت و زمان عرضه لپتاپ‌های سری گرام ال‌جی در آینده منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسل جدید لپ تاپ ال جی Gram چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر