;
coinex

تلویزیون‌های QNED و QNED Mini LED ال جی پیش از رویداد CES 2024 رونمایی شدند

نسل جدید تلویزیون‌های QNED و QNED Mini LED ال جی پیش از برگزاری نمایشگاه CES 2024 توسط این شرکت کره‌ای معرفی و رونمایی شدند.

شرکت ال‌جی مجموعه‌ای جدید از تلویزیون‌های QNED و QNED Mini LED خود را برای سال 2024 معرفی کرده است که شامل انواع سایزهای صفحه نمایش مختلف است، از جمله یک مدل 98 اینچی. این تلویزیون‌ها بر تمرکز بر جوانب کلیدی از جمله کیفیت تصویر، پردازش هوش مصنوعی پیشرفته، گزینه‌های شخصی‌سازی و طراحی باریک تمرکز دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تلویزیون‌های QNED و QNED Mini LED ال جی

یکی از ویژگی‌های قابل توجه تلویزیون‌های QNED 2024، پردازنده هوش مصنوعی بهبود یافته α8 است که کارایی هوش مصنوعی و گرافیکی بهتری را ارائه می‌دهد که تجربه تماشایی پاسخگویی بیشتری را به ارمغان می‌آورد. ویژگی AI Picture Pro کیفیت تصویر را با شناسایی چهره‌ها، اشیا و پس زمینه‌ها در هر صحنه بهبود می‌بخشد، در حالی که ویژگی Dynamic Tone Mapping Pro HDR را به منظور بهبود کیفیت تصویر سه بعدی بهینه می‌کند. Personalized Picture Wizard به کاربران اجازه می‌دهد کیفیت تصویر را براساس ترجیحات شخصی خود سفارشی کنند.

LG QNED TV

در زمینه عملکرد صدا، LG AI Sound Pro صدای فراگیر محیطی را با یک تنظیم کانال 9.1.2 فراهم می‌کند و WOW Orchestra بدون وقفه بلندگوهای تلویزیون را با نوار صدای ال‌جی ترکیب می‌کند تا تجربه صدای سه بعدی فراگیری را برای کاربران فراهم سازد.

با استفاده از فناوری‌های رنگی Quantum Dot و NanoCell، این تلویزیون‌ها کیفیت تصویری شاداب برای تجربه سرگرمی در خانه ارائه می‌دهند. فناوری تاریک‌کننده و تاریک‌کننده‌های محلی به همراه آن کار می‌کنند تا روند کنتراست را بهبود بخشند و سطوح روشنایی را بهینه کنند.

تلویزیون‌های QNED 2024 دارای یک شاسی نازک به ضخامت تنها 29 میلی متر هستند که طراحی شیکی دارند و به طور تمامی در هر فضا ترکیب می‌شوند. این تلویزیون‌ها از گزینه‌های نصب روی دیوار پشتیبانی می‌کنند تا انعطاف پذیری بیشتری را فراهم کنند.

ال‌جی برنامه webOS Re:New را معرفی کرده است که به ارتقاء پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS در سطح پنج سال اختصاص می‌دهد. این طرح شامل پروفایل‌های شخصی، دسترسی سریع با Dynamic Q Card و پشتیبانی از Apple AirPlay و Chromecast است.

با توجه به نیازهای مختلف، ال‌جی ویژگی‌های دسترسی‌پذیری را شامل تنظیمات منوهای ویژه، نمادهای زبان اشاره و آموزش کنترل از راه دور ارائه می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت و تاریخ عرضه مدل‌های جدید تلویزیون ال جی در طول رونمایی اعلام خواهد شد. ال‌جی قصد دارد تلویزیون‌های QNED و QNED Mini LED جدیدش را در نمایشگاه CES 2024 به نمایش بگذارد که از 9 تا 12 ژانویه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تلویزیون‌های QNED و QNED Mini LED ال جی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر