coinex
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس در یک تیزر جدید به حاشیه‌های باریک نمایشگر وان پلاس ایس 3 اشاره کرد

وان پلاس خود را برای رونمایی از گوشی هوشمند وان پلاس ایس 3 و ایرفون‌ Buds 3 TWS در تاریخ 4 ژانویه (14 دی) آماده می‌کند. این کمپانی قبل از رونمایی رسمی، جزئیاتی از نمایشگر وان پلاس ایس 3 را فاش کرده است.

به گزارش gizmochina، وان پلاس چند وقتی‌است که با انتشار تیزرهای مختلف، مشخصات گوشی وان پلاس Ace 3 را با طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد؛ و حالا تیزر جدیدی را در ویبو منتشر کرده که تصویر دقیق‌تری از این گوشی موبایل را نشان می‌دهد.

در تیزر جدید وان پلاس به حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر وان پلاس Ace 3 اشاره شده است. حاشیه‌های دو طرف نمایشگر، 1.36 میلی‌متر و حاشیه‌ قسمت پایین نمایشگر، تنها 1.94 میلی‌متر خواهد بود. در قسمت بالا و وسط صفحه نمایشگر هم یک سوراخ پانچ کوچک دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 2024

ضخامت حاشیه‌ها و تصویر این اسمارت فون نشان می‌دهد که وان پلاس توانسته یک گوشی تقریبا بدون حاشیه تولید کند که تجربه تماشای صفحه را لذت‌بخش می‌کند. در این تصویر می‌بینیم که لبه نمایشگر کمی خمیدگی دارد. دکمه تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست گوشی و اسلایدر هشدار هم در سمت چپ تعبیه شده‌اند.

حاشیه‌های باریک نمایشگر وان پلاس ایس 3

تیزرهای قبلی وان پلاس هم جزئیاتی از مشخصات وان پلاس ایس 3 را فاش کردند. این دستگاه هوشمند از نمایشگر 6.78 اینچ OLED برخوردار می‌شود که توسط کمپانی BOE تولید شده است. این پنل از تکنولوژی Photo Matrix Diaplay و ویژگی rain touch پشتیبانی می‌‌کند. ویژگی «لمس باران» به این معنی است که صفحه نمایش گوشی حتی با دست‌های خیس کاربر هم کار می‌کند و قدرت تشخیص لمس را دارد. بنابراین، اگر حتی اگر زیر باران باشید و نمایشگر گوشی کمی خیس شود، همچنان می‌توانید با صفحه وان پلاس ایس 3 کار کنید.

وان پلاس همچنین تایید کرده که گوشی OnePlus Ace 3 به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می‌‌شود و برای جلوگیری از آسیب گوشی، از گوریلا گلس ویکتوس 2 استفاده کرده است. نکته دیگری که وان پلاس به آن اشاره کرده، درباره آنتن‌های 360 درجه برای پوشش سیگنال بهتر، وای فای 7، جی‌پی‌اس دو فرکانس و NFC چند جهته است.

وان پلاس Ace 3 تا سه سال، آپدیت‌های سیستم عامل و تا چهار سال، آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کند. گفته می‌شود که این موبایل هوشمند به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، رم 16 گیگابایت و حافظه 1 ترابایتی مجهز می‌شود. از دیگر مشخصات وان پلاس ایس 3 (هنوز به‌صورت قطعی تایید نشده) باید به باتری 5500 میلی‌آمپر ساعت و توان شارژ 100 وات اشاره کرد.

نظر شما درباره مشخصات وان پلاس Ace 3 چیست؟ به نظر شما گوشی‌های وان پلاس در بازار ایران هم به‌اندازه بازارهای جهانی موفق هستند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر