;
coinex

قیمت بسته های اینترنت ایرانسل

قیمت بسته های اینترنت ایرانسل براساس مجوز وزارت ارتباطات از سمت این اپراتور اعلام شد. در این لیست افزایش تعرفه 34 درصدی لحاظ شده است.

پس از موافقت وزارت ارتباطات با افزایش 34 درصدی قیمت اینترنت، قیمت بسته های اینترنت ایرانسل به روز شد و حداکثر قیمت 34 درصدی در لیست جدید لحاظ شده است. اما روزنامه فرههیختگان نظری دیگر دارد و گفته است که ایرانسل قیمت برخی از بسته‌های خود را تا 111 درصد افزایش داده است. این یعتی بهترین اپراتور دیجیتال کشور مرتکب تخلف شده است. این رزونامه لیست قیمت بسته های ایرانسل را در کنار بسته‌های همراه اول منتشر کرده است که نشان می‌دهد افزایش قیمت بیش از مبلغ مجاز است. در ادامه قیمت بسته‌های ایرانسل را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: بسته های اینترنتی که بیش از 34 درصد افزایش قیمت داشته‌اند، حذف خواهند شد

قیمت بسته های اینترنت ایرانسل اعلام شد

روزنامه فرهیختگان با اننتشار مطلبی اعلام کرد که ایرانسل و همراه اول در افزایش قیمت بسته های خود مرتکب تخلف شده و قیمت برخی از بسته‌ها را تا چندبرابر مبلغ مجاز افزایش داده‌اند. قیمت بسته‌های اینترنت همراه اول در برخی موارد تا 156 درصد افزایش یافته است. ایرانسل نیز تا 111 درصد قیمت بسته‌های خود را افزایش داده بود. در پایین لیست قیمت اینترنت ایرانسل براساس بررسی‌ها روزنامه فرهیختگان را مشاهده خواهید کرد.

قیمت بسته های اینترنت ایرانسل اعلام شد

اما با تازگی لیست جدید از قیمت بسته‌های اینترنت اپراتور ایرانسل منتشر شده است. در این لیست میانگین قیمت به همراه قیمت‌های قبلی منتشر شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت هر گیگابایت اینترنت ایرانسل از 10500 تومان به 14100 رسیده است. این یعنی اینکه قیمت اینترنت ایرانسل 34 درصد افزایش داسته است.

هربار رفرش صفحه اصلی دیجی‌کالا 300 تومن!

میلاد نوری، برنامه‌نویس و کارشناس حوزه آی‌تی در کانال تلگرام خود مثالی جالب از افزایش قیمت بسته‌های اینترنت اپراتورها زده است.
نوری در تلگرام خود نوشت:

«‏برای ملموس شدن وضعیت اینترنت، اینطوری در نظر بگیرید که شما بسته ۶۰مگابایتی یک روزه می‌خرید ۲،۱۵۰ تومان. با مالیات ۲،۳۴۳ تومان.

باهاش می‌تونید توی یک روز، ۷بار صفحه اصلی دیجی‌کالا رو ریفرش کنید.

یعنی هربار ریفرش صفحه دیجی‌کالا برامون حدود ۳۰۰ تومان آب می‌خوره.»

قیمت بسته های اینترنت ایرانسل اعلام شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص لیست قیمت جدید بسته‌های اینترنت ایرانسل چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر