coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت جدید اپل مشکل را از باتری گوشی به اختلال در اتصال به اینترنت تغییر داد

به نظر می‌رسد در آپدیت جدید اپل مشکل از باتری به اختلال در اتصال به اینترنت تغییر مسیر داده؛ به گفته برخی کاربران، پس از بروزرسانی ورژن iOS 17.2.1 اتصال به اینترنت آنها دچار اختلال شده است.

شرکت اپل طی چند روز گذشته آپدیت جدیدی از نسخه IOS را با هدف رفع مشکل تخلیه شارژ باتری ارائه کرد. در آپدیت جدید اپل مشکل مذکور علی‌الظاهر حل شده اما به نظر می‌رسد با مشکل دیگری روبرو شده است. از سراسر جهان برخی آیفون‌داران گزارش کرده‌اند که پس از دریافت آخرین بروزرسانی IOS 17.2.1 گوشی‌هایشان در اتصال به اینترنت سلولار با مشکل مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت برای گوشی‌های آیفون منتشر شد

همچنین کاربران گفته‌اند با وجود اینکه دستگاه‌هایشان را ریست فکتوری کرده و به حالت کارخانه بازگردانده‌اند همچنان این مشکل برقرار است.

گفتنی است که اپل تاکنون واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده و بیانیه‌ای در این خصوص صادر نکرده است.

از این‌رو، آیفون‌دارانی که هنوز اقدام به بروزرسانی سیستم‌عامل خود نکرده‌اند، باید توجه داشته باشند که ممکن است در صورت دریافت آخرین نسخه، با چنین مشکلاتی روبرو شوند. انتظار می‌رود که اپل به زودی برای رفع این چالش‌ها اقدام به انتشار نسخه IOS 17.2.2 یا IOS 17.3 نماید.

لازم‌به ذکر است که کاربران آیفون می‌توانند موقتا از نسخه آزمایشی IOS 17.3 بتا استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشکلاتی که در آپدیت جدید اپل به وجود آمده چیست؟ شما تجربه‌ای در این خصوص دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر