coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ قابلیت پاسخگویی به تماس‌ها در ویندوز را ممکن می‌کند

پاسخگویی به تماس‌ها در ویندوز قابلیتی است که توسعه‌دهندگان سامسونگ با همکاری مایکروسافت قرار است این ویژگی را به آن اضافه کنند.

سامسونگ اپلیکیشن Samsung Phone را برای دستگاه‌هایش که با سیستم عامل ویندوز اجرا می‌شوند منتشر کرده است. این اپلیکیشن ارسال پیام متنی و تماس با استفاده از لپتاپ‌های Galaxy Book را زمانی که به گوشی‌ها و تبلت‌های Galaxy متصل شده‌اند، آسان‌تر می‌کند. این ویژگی‌ها را به‌صورتی شبیه به ادامه‌پذیری ارتباط آیفون و مک به گوشی‌ها و لپتاپ‌های Galaxy Book سامسونگ می‌آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پاسخگویی به تماس‌ها در ویندوز با اپلیکیشن جدید سامسونگ

اپلیکیشن Samsung Phone اکنون بر روی فروشگاه مایکروسافت برای کامپیوترها و لپتاپ‌هایی که سیستم‌عامل ویندوز 10 یا ویندوز 11 را اجرا می‌کنند، قابل دسترسی است. این محدود به لپتاپ‌های خود سامسونگ است، و حتی به سری Galaxy Book 4 که چند روز پیش معرفی شد. در توضیحات اپلیکیشن آمده است:

“دیگر تماس مهمی را از دست ندهید. از شماره تلفن و بسته‌ی اینترنتی گوشی Galaxy خود برای برقراری تماس و پاسخ دادن به تماس‌ها در رایانه‌ی شخصی‌تان استفاده کنید.”

Samsung Phone App Windows

از توضیحات آن به نظر می‌رسد که این امکان را به کاربران گوشی‌های Galaxy می‌دهد که از همان شماره تلفن گوشی‌هایشان بر روی لپتاپ‌های Galaxy Book خود استفاده کنند. اما از آنجایی که لپتاپ‌های Galaxy Book 4 دارای eSIM نیستند، مشخص نیست که چگونه از همان شماره تلفن گوشی‌همراه استفاده خواهد شد؛ چرا که ورود به همان حساب کاربری سامسونگ برای فراهم کردن ادامه‌پذیری تماس‌ها و پیام‌ها باید کافی باشد.

Samsung Phone App Windows Smartphone Calls

هنگامی که بر روی یک گوشی Galaxy تماس دریافت می‌شود، به‌نظر می‌رسد که این اپلیکیشن اعلان‌های پاپ‌آپ برای تماس‌ها را نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند تماس‌ها را پاسخ دهند یا رد کنند و حتی از پنجره پاپ‌آپ پیامی سریع ارسال کنند. طراحی رابط کاربری شبیه One UI است که بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های Galaxy سامسونگ استفاده می‌شود.

البته کاربران در حال حاضر می‌توانند از اپلیکیشن Windows Phone Link برای بررسی سوابق تماس و پیام‌ها از هر گوشی هوشمند اندرویدی بر روی رایانه‌های شخصی خود استفاده کنند. همچنین زمانی که گوشی هوشمند اندرویدی آن‌ها از طریق بلوتوث به رایانه‌های شخصی وصل شده است، می‌توانند تماس‌ها را پاسخ دهند . شاید اپلیکیشن جدید سامسونگ این موارد را پایدارتر و قابل اعتمادتر کند، اما تنها زمانی می‌توانیم این موضوع را بررسی کنیم که یک لپتاپ Galaxy Book 4 در دسترس باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی پاسخگویی به تماس‌ها در ویندوز چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر