;
coinex

با آپدیت جدید تلگرام ، حذف پیام‌ها شکل جدیدی به خود می‌گیرد

تلگرام در دهمین آپدیت خود سه قابلیت جدید اضافه کرده است. در آپدیت جدید تلگرام که با بزرگترین به روزرسانی بات‌ها همراه بوده، رابط کاربری تماس‌ها را تغییر داده و حذف پیام‌ها نیز شکل جدیدی به خود گرفته است. تلگرام که یک سرویس پیام رسان متن باز چند سکویی مبتنی بر رایانش ابری است. در سال ۲۰۱۳ ارائه شده؛ اکنون این برنامه در دهمین به روز رسانی خود سه قابلیت جدید را در اختیار کاربران قرار داده است.شما از این پس شاهد رابط کاربری متفاوت جلوه های جدید در زمان حذف پیام ها و بزرگترین به روزرسانی بات ها خواهید بود.

بیشتر بخوانید: قابلیت شخصی سازی کانال با جدیدترین اپدیت تلگرام در دسترس قرار گرفت

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری و قابلیت شیر صفحه مدت‌هاست که در تلگرام قرار دارد اما با رابط کاربری جدیدی که با آپدیت تلگرام به این برنامه اضافه شده با استفاده از منابع سیستمی کمتر در مصرف باتری شما صرفه‌جویی خواهد شد. به علاوه تلگرام اعلام کرده که قرار است کیفیت تماس‌ها را بهتر کند. البته وعده بهبود کیفیت صدا و تصویر در سال 2024 اعمال خواهد شد.

 آپدیت جدید تلگرام

آپدیت جدید تلگرام همراه با بزرگترین به روزرسانی بات‌ها صورت گرفته اعلام شده که این بات‌ها اکنون می‌توانند به پیام‌ها واکنش نشان دهند و واکنش‌ها، نقل‌قول‌ها و لینک‌ها را مدیریت کند. همچنین می توانند دیگر چت‌ها را هم پاسخگو باشند. حتی بات‌ها از این پس می‌توانند درباره اهدای جوایز یا Giveaway و بوست در کانال‌ها اطلاعات کسب کنند.

اما اخرین قابلیتی که به آپدیت تلگرام اضافه شده است تغییر شکل زمان حذف پیام‌ها است. انیمیشن تبخیرشدن را تلگرام مدتی پیش در اختیار کاربران ios قرار داده بود اما در دهمین آپدیت تلگرام این ویژگی در اختیار کاربران اندروید نیز قرار گرفته و از این پس همه در هنگام حذف پیام‌ها شاهد جلوه بشکن تانوس که برگرفته از داستان‌های کامیک مارول است خواهند بود.

اعلام شده که آپدیت جدید تلگرام، قابلیت های بیشتری به همراه داشته اما در پست رسمی این برنامه هنوز توضیحی در این باره وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر