coinex
راهنمای خرید تکراتو

فریب کلاهبرداری با پیامک بانک ملت را نخورید؛ لوگوی بانک ملت ساختگی است

بانک ملت اعلام کرده که وعده‌های که با لوگوی این بانک برای اخذ تسهیلات و وام منتشر شده ساختگی است و مردم فریب کلاهبرداری با پیامک را نخورند. بانک ملت هشدار که این گونه پیام‌ها با هدف کلاهبرداری از مردم تهیه شده است و واقعیت ندارند.

روابط عمومی بانک ملت نسبت به پیامک‌ها و هرگونه تبلیغی که با نام و نشان و لوگو این بانک منتشر شده هشدار داده. بانک ملت  اعلام کرده که پیام‌هایی با موضوع تسهیلات و وام بانکی با لوگوی این بانک منتشر شده کلاهبرداری است و تنها پیامک‌هایی که از سامانه پیامکی به نام بانک ملت ارسال می‌شود صحت دارد.

بانک ملت ضمن هشدار به کاربران اعلام کرده که برای آگاهی از خدمات و تسهیلات این بانک به کانال رسمی بانک ملت در مگابانک (دارای تیک آبی) مراجعه کنند. همچنین شعب این بانک در سراسر کشور و مرکز ارتباط بانک ملت (۱۵۵۶: تهران – ۰۲۱۸۲۴۶۸: شهرستان‌ها) آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی هستند.

به هرحال بانک ملت به مردم هشدار داده که فریب پیامک‌ها و تبلیغات فضای مجازی که با لوگوی این بانک منتشر شده را نخورید و تنها از راه‌های یاد شده برای اطلاع از تسهیلات این بانک اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کلاهبرداری با پیامک چیست؟ شما تابحال تجربه دریافت چنین پیامک‌‌هایی داشته‌اید؟ لطفا تجربیات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر