coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات وان پلاس Ace 3 ؛ نمایشگر این گوشی تجربه گیمینگ و بازی را بهبود می‌بخشد

شرکت وان پلاس با انتشار پوسترهای متعددی در حساب کاربری رسمی خود از مشخصات وان پلاس Ace 3 پرده برداشت. یک گوشی گیمینگ در راه است.

شرکت وان پلاس قصد دارد که در روز پنجشنبه از گوشی OnePlus Ace 3 خود در بازار چین رونمایی کند. حالا پیش از عرضه رسمی، پوسترها و تصاویری منتشر شده که برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را فاش می‌کند. علاوه بر این، تیزرهای جدید نشان می‌دهند که این گوشی تجربه بازی بهبود یافته‌ای را به کاربران ارائه خواهد داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس Ace 3

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی OnePlus Ace 3 از یک فناوری توسعه یافته توسط وان پلاس برخوردار خواهد بود که تجربه لمسی پیشرفته را امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این، گواهی TUV Precision به این معنی است که دستگاه تحت 20 تست حرفه‌ای و میلیون‌ها ورودی لمسی قرار گرفته و همچنان عملکرد قابل قبولی داشته است. جدای از این، این شرکت اعلام کرده که با بهینه‌سازی ویژه Peaceekeeper Elite (نسخه انحصاری بازی پابجی موبایل PUBG Mobile در چین) سورپرایز بزرگی را برای گیمرها آماده کرده است.

مشخصات وان پلاس Ace 3
نمایشگر وان پلاس Ace 3

تمام این گفته‌ها به این معنی هستند که گوشی جدید وان پلاس می‌تواند انتخاب مناسبی برای گیمرها و بازی کردن باشد. سایر مشخصات نمایشگر این گوشی که توسط وان پلاس به اشتراک گذاشته شده نیز این مسئله را تایید می‌کنند. این دستگاه دارای یک پنل 6.78 اینچی اولد LTPO 8T سری X1 از BOE خواهد بود که از وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 4500 نیت پشتیبانی خواهد کرد.

وان پلاس ایس 3 به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDRR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 مجهز خواهد شد. این گوشی موفق شده که امتیاز چشمگیر 1,743,901 را بنچمارک‌های AnTuTu به دست آورد که این مسئله با وجود سیستم اتلاف حرارت 9140 میلی‌متر مربعی VC جای تعجبی ندارد.

به گفته وان پلاس، Ace 3 از بزرگ‌ترین سیستم اتلاف گرما در میان گوشی‌های هم‌رده خود برخوردار است که با مواد و متریال هوافضا با قدرت رسانایی بالا در دفع گرما ساخته شده و از این رو عملکرد بسیار خوبی را تحت فشار و فعالیت‌های سنگین و طولانی از خود نشان می‌دهد.

همچنین وان پلاس مدعی شده که موتور محاسباتی Ace 3 عملکرد دستگاه را تا 9.4 درصد افزایش می‌دهد و استفاده از فناوری جدید و نوترکیب حافظه، به طور قابل توجهی تجربه کاربری و سرعت و پایداری حافظه و فضای ذخیره سازی داخلی را بالا می‌برد. این فناوری عملکرد روان و بدون مشکل تا 4 سال را تضمین می‌کند.

گفته می‌شود که وان پلاس Ace 3 از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی خواهد گرفت.

همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، گوشی OnePlus Ace 3 در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی با قیمت احتمالی 3299 یوان (معادل 462 دلار) در تاریخ 4 ژانویه 2024 (14 دی 1402) وارد بازار چین خواهد شد.

البته این دستگاه قرار است که در بازار جهانی با نام وان پلاس 12R عرضه شود. تاریخ عرضه جهانی OnePlus 12R برای 23 ژانویه 2024 (3 بهمن 1402) برنامه‌ریزی شده و بعید است که رنگ طلایی این گوشی به بازار جهانی راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات وان پلاس Ace 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر