coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ رونمایی پوکو X6 و X6 پرو رسما اعلام شد [+مشخصات]

تاریخ رونمایی پوکو X6 و X6 پرو با انتشار پوستری از این گوشی موبایل رسما توسط پوکو اعلام شد و این گوشی قرار است در اوایل ژانویه به بازار عرضه شود.

طبق پوستر رسمی که در Flipkart ظاهر می شود، پوکو 6 قرار است در 11 ژانویه از سری پوکو X6 در هند رونمایی کند. این گوشی هوشمند قبلاً از طریق چندین اخبار شایعه، مشخصات فنی آن درز کرده است و بسیاری از جزئیات در حال حاضر عمومی هستند، و تنها برای تایید رسمی این اطلاعات باید تا روز عرضه رسمی صبر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ رونمایی پوکو X6 و X6 پرو

Poco X6 قرار است در دو مدل Poco X6 و Poco X6 Pro عرضه شود. طبق گزارش ها، هر دو گوشی هوشمند نسخه های بهینه سازی شده Redmi Note 13 Pro 5G و Redmi K70e خواهند بود. با این حال، تغییرات جزئی در بخش دوربین Poco X6 5G وجود خواهد داشت، زیرا به جای سنسور اولیه 200 مگاپیکسلی، از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد. به طور مشابه، Poco X6 Pro به جای شارژ سریع Redmi K70e 90W از شارژ سریع 67 واتی بهره می برد.

به نظر می رسد Poco X6 دارای همان SoC Snapdragon 7s Gen 2 باشد که در Redmi Note 13 Pro وجود دارد. علاوه بر این، رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 را همراهی می کند. به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای سنسور سه گانه پشتی با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی و واحد اضافی 2 مگاپیکسلی باشد.

علاوه بر این، Poco X6 Pro با تراشه مدیاتک Dimensity 8300 Ultra SoC، حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED 1.5K LTPS است که نرخ تازه سازی 120 هرتزی را ارائه می‌دهد.

فهرست اخیر آمازون از یک ماژول دوربین پشتی سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی 67 مگاپیکسلی با OIS، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی پرده برداری می‌کند. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید 13 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است. این لیست همچنین قیمت 1299 درهم را نشان می دهد که تقریباً به 353 دلار تبدیل می‌شود.

رندرهای گوشی هوشمند وجود گزینه‌های رنگی مشکی، آبی و سفید را برای Poco X6 5G و مشکی، خاکستری و زرد برای Poco X6 Pro 5G تایید می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی پوکو X6 و X6 پرو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر