;
coinex

سری گلکسی S24 را پیش‌خرید کنید و از هدایای ویژه و رایگان سامسونگ بهره‌مند شوید

هر چند تاریخ اصلی رونمایی از سری گلکسی S24 هنوز مشخص نشده، ولی انتظار می‌رود پرچم‌داران جدید سامسونگ تا دو هفته دیگر معرفی شوند. با این حال، تاکنون اطلاعات زیادی از این خانواده به بیرون درز کرده است.

از رندرهای گلکسی S24 گرفته تا تصویر ماژول دوربین گلکسی S24 Ultra لو رفته است. حتی شایعاتی درباره‌ی قیمت سری گلکسی اس 24 سامسونگ شنیده می‌شود. با این حال، تا زمان رونمایی رسمی هیچ قطعیتی درباره‌ این اطلاعات وجود ندارد. اکنون، هدایای ویژه و رایگان سامسونگ در پیش خرید سری گلکسی اس 24 مشخص شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سری گلکسی S24 را پیش‌خرید کنید و از هدایای ویژه و رایگان سامسونگ بهره‌مند شوید

پیش خرید این محصولات پس از رونمایی در مارکت‌های معتبر امکان پذیر است و سامسونگ برای ترغیب طرفداران خود، هدایایی ویژه برای پیش خرید تدارک دیده است.

براساس گزارشی از کره جنوبی، اگر شما یکی از اعضای این خانواده پرچمدار جدید را خریداری کنید، سامسونگ بدون گرفتن هزینه‌ی اضافی، یک گوشی با دو برابر فضای ذخیره‌سازی که خریداری کردید، برای شما ارسال می‌کند. به عنوان مثال، اگر هزینه خرید نسخه 256 گیگابایتی گلکسی S24+ را پرداخت کنید، نسخه 512 گیگابایتی گوشی را بدون هزینه اضافی دریافت خواهید کرد. به طور مشابه، اگر هزینه خرید نسخه 512 گیگابایتی گلکسی S24 اولترا را پرداخت کنید، می‌توانید نسخه 1 ترابایتی این گوشی پرچمدار را دریافت کنید. سامسونگ در دو سال گذشته نیز این پیشنهاد را برای پرچم‌داران خود عنوان کرده بود.

سری گلکسی S24 را پیش‌خرید کنید و از هدایای ویژه و رایگان سامسونگ بهره‌مند شوید

گفته شده اگر شما یکی از اعضای سری گلکسی S24 را پیش خرید کنید، گلکسی بادز اف ای (Galaxy Buds FE) و گلکسی واچ (Galaxy Watch) را نیز می‌توانید تخفیف خریداری نمایید. البته تخفیف دقیق یا نسخه Galaxy Watch موجود در این پیشنهاد هنوز اعلام نشده است.

در یک یا دو سال گذشته، سامسونگ در برخی مناطق ساعت‌های هوشمند سری Galaxy Watch 4 را ارائه داده و اگر این شرکت گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک را با قیمت‌های تخفیف‌دار ارائه دهد، بسیار عالی می‌شود.

گفته می‌شود که گلکسی S24 در نسخه‌های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد، در حالی که گلکسی S24+ در نسخه‌های 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی ارائه می‌شود. گلکسی S24 اولترا نیز در نسخه‌های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی قابل دسترس خواهد بود، اما نسخه 1 ترابایتی به صورت انحصاری از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ قابل خریداری است. فروشگاه آنلاین سامسونگ همچنین گزینه‌های رنگی انحصاری برای گوشی‌های آینده را ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هدیه ویژه سامسونگ در پیش خرید سری Galaxy S24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر