coinex
راهنمای خرید تکراتو

ادمین پلاس؛ پلتفرم کاریابی در شبکه‌های اجتماعی

بنیان‌گذار ادمین‌پلاس: «۲۵ هزار نفر، از جمله زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و را به بازار مدیریت شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارها وارد کردیم.»

به گزارش خبرنگار رسانه تکراتو

مجیدی‌نژاد، بنیان‌گذار پلتفرم کاریابی ادمین پلاس در ابتدای این نشست خبری به فعالیت‌هایی خود در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای ادمین‌ها اشاره کرد. به گفته مجیدی‌نژاد، تعداد کسانی که در شبکه‌های اجتماعی مشغول به فعالیت هستند روز‌به‌روز افزایش می‌یابد و می‌توان این موضوع را فرصتی برای آگاهی‌بخشی و کسب درآمد دید. در نتیجه، مریم مجیدی‌نژاد پلتفرمی را راه‌اندازی کرده و با برگزاری دوره‌های آموزشی، راه و رسم ادمین شدن را آموزش می‌دهد و حالا در قدم بعدی‌اش از سایت کاریابی ادمین‌پلاس رونمایی می‌کند.

فرید مجدم، مدیر روابط‌ عمومی ادمین پلاس درباره دوره‌های آموزشی‌ برگزار شده توسط مجیدی‌نژاد به خبرنگاران گفت: «از اواخر بهمن ۹۸ که کرونا آمد، رفتار کسب‌وکارها تغییر کرد. فروش‌های اینستاگرامی افزایش یافت. خرید در ایران به‌صورت آنلاین از طریق پیج‌های اینستاگرامی انجام می‌شد. دسترسی‌پذیری در کشور ما به‌خوبی انجام نشده اما توانستیم برای بیش از ۱۰۰ معلول در سطح کشور اشتغال ایجاد کنیم.»

مجیدی‌نژاد در نشست با خبرنگاران در خصوص استارت اولیه فعالیتش گفت: زمانیکه استارت اولیه این مهارت و آموزش را زدم هنوز فرهنگ این شغل در میان جامعه، چه برای کارفرما چه مهارت‌جوها گسترش نیافته و با آن ناآشنا بودند.

بنیان‌گذار و موسس سایت تخصصی کاریابی ادمین پلاس با بیان اینکه همچنان این شغل ناشناخته مانده است افزود: یکی از بزرگترین و مهمترین گام‌های ما فرهنگ‌سازی این شغل بود زیرا هیچکس در مورد این موقعیت شغلی اطلاعاتی نداشت؛ اینکه کارفرما و ادمین‌های شبکه‌های اجتماعی با هم ارتباط بگیرند، میزان حقوق و دستمزد و بسیاری موارد دیگر نامشخص بود.

مریم مجیدی نژاد با اشاره به برنامه و اهداف خود در آینده ادامه داد: همچنان هدف اصلی ما شناساندن این شغل به کارفرماهای بیشتر است، زیرا با قاطعیت می توانم بگویم خیلی از کسب‌وکارها در بستر اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی هنور نمی‌دانند که نیاز به شخصی دارند که مدیریت شبکه‌های اجتماعی‌شان را بر عهده بگیرد. هدف ما این است که کسب‌وکارهای بیشتری این را بدانند که فضای شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تا چه میزان بر فروششان اثرگذار باشد. بسیاری از کسب‌وکارها بدون فضای شبکه‌های اجتماعی منبع درآمدی‌شان قطع خواهد شد و اگر از این فضا کمک بگیرند می توانند فروش متفاوتی داشته باشند. البته ناگفته نماند که استفاده از فضای شبکه‌های اجتماعی بدون فرد متخصص میسر نیست. به عنوان مثال مدیر یک کسب‌وکار که درگیر تولید، مسائل مالی، مالیات، مدیریت نیروها و بسیاری از مسائل کسب‌وکار خود است قطعا نمی‌تواند برای شبکه های اجتماعی خود وقتی اختصاص دهد؛ در حالیکه این فضا میتواند منبع مهمی از درآمدش بوده و فروش بسیار زیادی داشته باشد.

مجیدی‌نژاد، بنیان‌گذار سایت تخصصی ادمین پلاس که متولد 78 است، هدف از راه‌اندازی سایت ادمین‌پلاس را اشتغال‌زایی برای کسانی عنوان کرده که در کلاس‌های آموزشی او شرکت کرده‌اند و در مرحله بعد اشتغال‌زایی برای افرادی که قصد دارند از  طریق کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی درآمدزایی کنند. این جوان کارآفرین با اشاره به همکاری وب‌سایت ادمین‌ پلاس با وزارت علوم تاکید می‌کند که مدرکی که به دانشجویانش می‌دهد مورد تایید این وزارتخانه است. او گفت:«رونمایی از پلتفرم کاریابی ادمین‌پلاس 16 دی در برج میلاد انجام می‌شود. ما بیش از 100 هزار مهارت‌جو تربیت کرده‌ا‌یم و هدفمان این است که مهارت‌جوهایمان به استقلال و اهداف مالی مورد نظر خود برسند و از مهارت‌هایی که آموخته‌اند کسب‌ درآمد کنند.»

ادمین پلاس؛ پلتفرم کاریابی در شبکه‌های اجتماعی

مریم مجیدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار تکراتو در خصوص سر فصل های دوره ی 3ماهه ی ادمین پلاس گفت: سر فصل ها مواردی مانند تبلیغات و کپی رایتینگ، طراحی وب سایت و….. و فراتر از یک دوره ادمینی است و می‌تواند در آینده مسیر شغلی مناسبی را برای دانشجوهای دوره فراهم کند.

به گفته او در این شغل چهار شاخه تعریف شده که پایه‌ای‌ترین آن پشتیبانی مشتریان و مخاطبان است. ادمین برای افزایش حقوق می‌تواند به بخش تولید محتوا وارد شود و با گرفتن پروژه به درآمد ۳۰ تا ۴۰ میلیون‌ تومان برسد و سپس با به‌کارگیری مهارت فروش و ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی درآمد خود را به ۲۰۰ میلیون تومان برساند. از سوی دیگر سرفصل‌ها و مهارت‌هایی که در آکادمی آموزش داده می‌شود فراتر از ادمینی شبکه‌های اجتماعی است و مواردی چون طراحی وبسایت، نرم‌افزاهای adobe، تبلیغات و کپی‌رایتینگ را در برمی‌گیرد و مدرکی که ارائه می‌شود دارای تأییدیه وزارت علوم است.

همچنین فرید مجدم، روابط عمومی این پلتفرم کاریابی، با اشاره به فیلترینگ اینستاگرام گفت: «این مهارت فقط محدود به مدیوم اینستاگرام نیست. بلکه تولید محتوا و بخش‌های مختلف کار مدیریت کسب‌وکار می‌تواند در هر شبکه اجتماعی دیگری به‌کار گرفته شود و همان میزان درآمد را داشته باشد. یکی از ادمین‌های ما از طریق فروش میوه خشک در ایتا، در طول یک ماه، یک میلیارد تومان فروش داشته است.»

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر