coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی تاشو آنر مجیک V2 گواهی IMDA را دریافت کرد

گوشی تاشو آنر مجیک V2 با کسب گواهی IMDA، قدم دیگری را در جهت عرضه به بازار جهانی برداشت. این گوشی به زودی در بازارهای اروپایی و آسیایی موجود خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید آنر در جولای 2023 از گوشی هوشمند تاشو Magic V2 خود در چین رونمایی کرد. این دستگاه به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های تاشو در بازار چین تبدیل شد و توانست در مدت 3 ماه به فروش 8 میلیونی دست پیدا کند. اکنون قرار است که این برند، تمهیدات لازم برای عرضه این گوشی به بازار جهانی در سال 2024 را فراهم کند. در همین راستا، این گوشی به تازگی گواهی IMDA را دریافت کرده و یک قدم به عرضه جهانی نزدیک‌تر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی تاشو آنر مجیک V2

آنر مجیک V2 پیش از عرضه جهانی، با شماره مدل VER-N49 در وب‌سایت صدور گواهی IMDA ظاهر شده است. فهرست قرار گرفته در IMDA، به عرضه احتمالی این گوشی در سنگاپور اشاره دارد اما متاسفانه تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

گوشی تاشو آنر مجیک V2
گواهی IMDA آنر Magic V2

شرکت آنر پیش از این اعلام کرده بود که Magic V2 را در کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ایرلند، بریتانیا و برخی از بازارهای آمریکای لاتین عرضه خواهد کرد. با این حال، گزارش‌های اخیر از عرضه احتمالی این گوشی در برخی از بازارهای آسیای جنوب شرقی خبر می‌دهند.

مدیر عامل آنر، Geoge Zhao، اظهار داشت که قیمت Honor Magic V2 به احتمال زیاد مشابه Magic VS خواهد بود. گوشی مجیک VS با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در بازار جهانی حدودا 1599 یورو قیمت دارد. در ادامه مروری بر مشخصات گوشی تاشو Honor Magic V2 خواهیم داشت.

آنر Magic V2 دارای یک صفحه نمایش تاشو 7.92 اینچی LTPO OLED با وضوح 2156 در 2344 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1600 نیت است. صفحه نمایش خارجی این گوشی 6.43 اینچ و از نوع LTPO OLED است و وضوح 2376 در 1080 پیکسل (فول‌اچ‌دی پلاس)، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2500 نیت را ارائه می‌دهد.

این گوشی تاشو آنر در بخش سخت افزار به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام با حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 مجهز شده و از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی انرژی می‌گیرد.

گوشی تاشو آنر مجیک V2
آنر مجیک V2

بخش تصویر برداری Magic V2 از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS و زوم اپتیکال 2.5 برابر تشکیل شده است.

برای امنیت کاربران نیز یک اسکنر اثر انگشت در لبه کناری گوشی تعبیه شده است. البته توجه داشته باشید که تمام این ویژگی‌ها مربوط به نسخه چینی این گوشی می‌شوند و این امکان وجود دارد که در مشخصات نسخه جهانی آنر Magic V2 تغییراتی لحاظ شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو آنر مجیک V2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر