coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس ۲۴ مشخص شد [+تیزر رسمی]

تاریخ رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس ۲۴ با انتشار تیزر رسمی مشخص شد. سامسونگ تا چند روز دیگر با پرچمداران جدیدش گردوخاکی جدید بوجود می‌آورد.

سامسونگ با ارسال دعوتنامه‌ای رسمی، تاریخ رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس ۲۴ را اعلام کرد. غول فناوری اهل کره جنوبی، هرساله مراسم آنپکد خود را که دیگر برای همه دوستداراK تکنولوژی آشنا است را برگزاری می‌کند.

در این مراسم سامسونگ محصولات جدید خود را با حضور اهالی تکنولوژی؛ خبرنگاران حوزه تکنولوژی و غیره رونمایی می‌کند. مراسم Unpacked امسال اما ویژه‌تر از هرسال است. برای اطلاع از جزئیات خبر ادامه مطلب را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: سامسونگ گلکسی S24 اولترا از قابلیت فیلمبرداری 4K برخوردار خواهد بود

تاریخ رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس ۲۴ اعلام شد

بلاشک سامسونگ پادشاه دنیای اندروید است و با تولیدات متنوع خود ثابت کرده است که می‌تواند بهتر هم باشد. این برند مشهور کره‌ای هرساله رویدادی تحت عنوان «Unpacked» برگزار می‌کند که در جریان آن سخت‌افزارهای جدید این شرکت دوست داشتنی ازجمله گوشی موبایل، تبلت‌های سامسونگ، لپ‌تاپ و غیره معرفی می‌شوند.

تاریخ رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس ۲۴

اما همه می‌دانیم که اصلی‌ترین و محبوب‌ترین محصول تولید سامسونگ، گوشی موبایل و اللخصوص پرچمدار گوشی های سامسونگ است که همه منتظرند تا این شرکت جدیدترین گوشی پرچمدار خود را معرفی کند.

سامسونگ در مراسم آنپکد 2024 پیش‌رو که 27 دی 1402 خواهد بود، گوشی های سری گلکسی S24 خود را رونمایی خواهد کرد. این شرکت با ارسال دعتنامه‌ای تاریخ رونمایی پرچمداران خود را اعلام و تیزری نیز بدین منظور منتشر کرد. در پایین تیزر مراسم رونمایی از خانواده گلکسی S23 را مشاهده می‌کنید:

اما ویژگی اصلی این مراسم که به نوعی وجه تمایز مراسم آنپکد جدید با مراسم‌های پیشین است، تمرکز سامسونگ بر روی هوش مصنوعی است. در تیزر منتشر شده به نام «Galaxy AI» نیز اشاره شده است. ضمناً انتظار می‌رود که پرچمداران 2024 سامسونگ با ویژگی‌های هوش مصنوعی عجین شده باشند که این موضوع قطعاً هم از لحاظ فروش و هم از لحاظ کارایی برای سامسونگ حائزاهیمت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

آیا شما هم مثل ما منتظر مراسم رونمایی از گل سرسبد گوشی‌ها سامسونگ هستید؟ لطفاً نقطه نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر