;
coinex

سامسونگ گلکسی S24 اولترا از قابلیت فیلمبرداری 4K برخوردار خواهد بود

به زودی تاریخ اصلی رونمایی از سامسونگ گلکسی S24 اولترا و دو گوشی دیگر این خانواده مشخص می‌شود و همچنان اطلاعات بیشتری از این پرچم‌داران سامسونگ منتشر می‌شود.

تاکنون اطلاعات زیادی از این خانواده به بیرون درز کرده است؛ از رندرهای گلکسی S24 گرفته تا تصویر ماژول دوربین گلکسی S24 Ultra لو رفته است. حتی شایعاتی درباره‌ی قیمت سری گلکسی اس 24 سامسونگ شنیده می‌شود.

در جدیدترین اخبار فاش شده تکنولوژی، اعلام شده که گلکسی S24 Ultra قادر به ضبط ویدئو با وضوح بالا و نرخ فریم بالا خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سامسونگ گلکسی S24 اولترا از قابلیت فیلمبرداری 4K برخوردار خواهد بود

منبع افشاگری با نام Ice Universe، اظهار کرده که احتمالا گلکسی S24 اولترا ممکن است از پشتیبانی ضبط 4K با نرخ فریم 120 در ثانیه برخوردار باشد. اگر این مورد صحیح باشد، آن‌گاه S24 Ultra با ارتقاء قابل توجهی نسبت به مدل قبلی‌اش یعنی Galaxy S23 Ultra، که تنها از ضبط 4K با نرخ فریم 60 در ثانیه پشتیبانی می‌کند، عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا از قابلیت فیلمبرداری 4K برخوردار خواهد بود

در توئیت منتشر شده، منبع اطلاعاتی اضافه کرده که این ویژگی هنوز در مرحله آزمایش بوده و ممکن است در واحد تجاری عرضه نشود. متاسفانه، Ice Universe جزئیات دقیق دیگری در مورد S24 اولترا افشا نکرده است.

برای افرادی که اطلاع ندارند، این اولین بار است که سری Galaxy S ممکن است از ضبط با نرخ فریم 4K 120 در ثانیه استفاده کند. برای یادآوری، برندهای دیگر این امکانات را در گوشی‌های پرچم‌دار خود عرضه کرده‌اند، اما هنوز این ویژگی در صنعت محبوبیت چندانی ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسل جدید پرچم‌داران سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر