;
coinex

مشخصات ویوو Y28 فایوجی در پایگاه اطلاعاتی گوگل پلی قرار گرفت

مشخصات ویوو Y28 فایوجی با کسب گواهی Google Play Console لو رفت. در این نشت، بیشتر به مشخصات سخت افزاری این گوشی اقتصادی اشاره شده است.

شرکت ویوو این روزها در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند از سری Y است. این گوشی Vivo Y28 5G نام دارد و احتمالا به عنوان جانشین Vivo Y27 5G وارد بازار خواهد شد. پیش از این طراحی و قیمت این گوشی در بازار هند فاش شده بود و اکنون مشخصات آن در گواهی Google Play Console ظاهر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو Y28 فایوجی

آن‌طور که در رندرهای گوشی ویوو Y28 فایوجی مشخص بود، این دستگاه از یک بریدگی قطره‌ای شکل و یک چانه ضخیم پایینی برخوردار خواهد بود. در پنل پشتی آن نیز از طراحی دو رنگ با دو حلقه دوربین استفاده خواهد شد.

مشخصات ویوو Y28 فایوجی
گواهی Google Play Console گوشی ویوو Y28 5G

از طراحی که بگذریم به بحث مشخصات می‌رسیم. ویوو Y28 5G با شماره مدل V2315 در پایگاه داده و اطلاعات گوگل پلی ظاهر شده و طبق این فهرست، به پردازنده MT6833 مدیاتک مجهز خواهد شد. این پردازنده از دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز تشکیل شده است.

در واقع پیکربندی این چیپست مطابق با دایمنسیتی 700 مدیاتک است. قدرت این چیپست با پردازنده گرافیکی Mali G57 تکمیل خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل، تراکم پیکسلی ۳۰۰ پیکسل در اینچ و سیستم عامل اندروید 13 برخوردار خواهد بود.

علاوه بر این، افشاگری‌های قبلی حاکی از آن بودند که این اسمارتفون در رنگ‌های بنفش و آبی با قیمت 13999 روپیه (نسخه 4 / 128 گیگابایتی)، 15499 روپیه (نسخه 6 / 128 گیگابایتی) و 16999 روپیه (نسخه 8 / 128 گیگابایتی) به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ویوو Y28 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات یا تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر