coinex
راهنمای خرید تکراتو

نام اسنپ فود زیر ذره‌بین ؛ فود باید از اسم این برند حذف شود؟ [+فیلم]

وزیر کشور در اظهارنظری عجیب بیان کرد که نام اسنپ فود باید تغییر کند. ظاهراً وی به واژه “Food” در زبان انگلیسی به معنی «غذا»، حساس شده است.

قطعاً خبر دارید که چند روز پیش اسنپ فود هک شد و اطلاعات 20 میلیون کاربر در معرض خطر قرار گرفت. پس از آن خبری با موضوع فروش این اطلاعات در دارک وب به مبلغ 30 هزار دلار انتشار یافت که منجربه نگرانی‌هایی از سمت کاربران این سرویس سفارش آنلاین غذا شد؛ اما ساعاتی پس از آن، مشخص شد که این خبر واقعیت ندارد و هکرها با اسنپ بر سر مبلغ کنار آمده و این پلتفرم ایرانی اطلاعات خود را با پرداخت مبلغی پس خواهد گرفت.

این ماجرا کم‌کم داشت به دست فراموشی سپرده می‌شد، تا اینکه امروز اظهارنطر عجیب وزیر کشور دوباره بحث اسنپ فود را داغ کرد. وی گفت: «واژه فود که یک واژه انگلیسی است باید از کلمه اسنپ حذف شود.» احتمالاً وی می‌خواهد کلمه «اسنپ غذا» را جایگزین کند که هم از لحاظ نوشتاری و هم تلفظ مسخره به نطر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: پلیس فتا اعلام کرد پرونده مربوط به هک شدن اسنپ فود به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد

نام اسنپ فود زیر ذره‌بین وزیر کشور

احمد وحیدی، وزیر کشور با اشاره به هک اطلاعات پلتفرم اسنپ فود بیان کرد:

بسیاری از هکرها دست به کلاهبرداری می‌زنند تا بتوانند در برابر فروش اطلاعات پولی را به دست بیاورند.

نام اسنپ فود زیر ذره‌بین وزیر کشور

وحیدی افزود: «در خصوص سازمان مربوط یعنی اسنپ فود که البته اسمش هم باید اصلاح شود زیرا فود یک کلمه انگلیسی است، اعلام کردند که مذاکره برای بازپس‌گیری اطلاعات را انجام داده‌اند.»

وزیر کشور ادامه داد:

کسانی که اطلاعات شهروندان را در اختیار دارند، حتماً باید نسبت به حفاظت از اطلاعات کاربران حساس باشند؛ این جزء ضعف‌هایی بود که در خصوص این سازمان وجود داشته است.

بیشتر بخوانید:

شما اظهارنظر وزیر کشور در رابطه با اسم اسنپ فود را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً نقطه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر