coinex
راهنمای خرید تکراتو

اولین فراخوان همایش قند پارسی منتشر شد؛ [+جزئیات و زمان ارسال آثار]

وزارت ارشاد، نخستین فراخوان همایش قند پارسی را با هدف پاسدرای از زبان فارسی در تبلیغات منتشر کرد. سه بخش تبلیغاتی برای ارسال آثار تعریف شده است.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین فراخوان همایش قند پارسی را منتشر کرد. این همایش با هدف پاسداری از زبان و ادبیات فارسی و ارتقاء نقش و کارکرد آن در تبلیغات در تاریخ 2 بهمن 1402 در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

از تمامی فعالان و هنرمندان خلاق و با ذوق دعوت می‌شود، نهایتاً تا تاریخ 25 دی 1402 آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند. همانطور که بالا گقته شد، آثار باید در سه بخش تبلیغاتی شامل تبلیغاتی فرهنگی، تبلیغات مسئولیت اجتماعی و تبلیغات تجاری باشد. در ادامه نوشته با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: رونمایی از پوستر نخستین همایش ملی قند پارسی ؛ تأکید بر پاسداری از زبان فارسی

انتشار اولین فراخوان شرکت در همایش قند پارسی

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس قوانین بالادستی از جمله بندهای 16 و 21 قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قانون ممنوعیت به‌کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه با هدف پاسداری از زبان و ادبیات فارسی و ارتقای نقش و کارکرد آن در عرصه تبلیغات در نظر دارد نخستین همایش ملی قند پارسی را در تاریخ 2 بهمن 1402 در تالار رودکی تهران برگزار کند.

دبیرخانه همایش در بخش مسابقه و تجلیل از آثار برتر از تمامی فعالان و هنرمندان خلاق و نوآور حوزه تبلیغات، دعوت می‌نماید آثار و طرح‌های تبلیغاتی خود شامل تهیه و تولید نماد، نشان، نشان‌واره (لوگو) و سایر عناوین مشابه در سه بخش تبلیغات تجاری، تبلیغات مسئولیت اجتماعی و تبلیغات فرهنگی با رعایت جنبه‏‌های خلاق و نوآورانه و در خور فرهنگ غنی پارسی، به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

انتشار اولین فراخوان شرکت در همایش قند پارسی

ویژگی‌های الزامی آثار عبارتنداز:

  • استفاده از زبان فارسی سلیس و روان و نام ایرانی در نام گذاری محصول یا (نشان)
  • تناسب آثار با موضوع تبلیغ
  • استفاده از عناصر گرافیکی مرتبط با فرهنگ و زبان فارسی
  • زیبایی و خلاقیت طراحی و آثار باید در قالب‌های چاپی
  • دیجیتال یا ترکیبی از این دو باشند(مانند طرح‌های بسته‌بندی، طرح‌های تبلیغات محیطی، تبلیغات پخشی و سایر شقوق تبلیغاتی)

لازم به ذکر است آثار ارسالی باید توسط خالق اثر، صاحب نشان تجاری یا کانون آگهی و تبلیغاتی ارسال شود.

تمامی آثار دریافتی، توسط هیأت داوران متشکل از صاحب‌نظران و متخصصان حوزه زبان و ادبیات فارسی، تبلیغات، بازاریابی و گرافیک ارزیابی شده و از پدیدآورندگان آثار برگزیده در هر بخش قدردانی به عمل خواهد آمد.

نظر به اهمیت گسترش گفتمان فرهنگی – تبلیغاتی در پاسداشت زبان فارسی، از تمامی هنرمندان و خالقان اثر علاقمند به فرهنگ ایرانی و زبان فارسی، دعوت می‌شود آثار خود را به همراه کاربرگ پیوست تا پایان تاریخ 25 دی‌ماه به نشانی پست الکترونیکیinfo@ad.gov.ir ارسال کنند.

دبیرخانه دائمی همایش قند پارسی با شماره تلفن 88007995 آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ارائه اطلاعات بیشتر به علاقمندان است.

متن فراخوان

کاربرگ ارسال آثار

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص همایش قند پارسی چیست؟ اینگونه همایش‌ها چه تأثیری بر رشد فزاینده زبان و ادبیات فارسی خواهد داشت؟ لطفاً نقطه نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر