coinex
راهنمای خرید تکراتو

سرنوشت ETF بیت کوین به زودی مشخص خواهد شد

بیت کوین محبوب‌ترین رمزرارز دنیا سال ها است که در انتظار برای دریافت ETF به سر می‌برد. دریافت این تاییدیه از این جهت قابل اهمیت است که این ارز را در بازارهای مالی به عنوان سهام قابل معامله می‌کند. اما قرار است بالاخره انتظارها به پایان برسد چرا که خبر تایید یا رد ETF بیت کوین دوشنبه برابر با 18 دی ماه 1402 منتشر خواهد شد.

با انتشار خبر تایید یا رد ETF بیت کوین دوشنبه روز سرنوشت‌سازی برای بازارهای مالی خواهد بود. برخی از تحلیل‌گران به معامله‌گران بازارهای مالی اخطار داده‌اند که هوشیار باشند FOMO نشوند.

بیشتر بخوانید: بیت کوین 15 ساله شد ؛ از پیدایش تا هاوینگ بیت کوین

سرنوشت ETF بیت کوین به کجا خواهد رسید؟

11 شرکت درخواست کننده ETF فرم اصلاحیه 19b-4 برای پرونده‌های ETF بیتکوین ثبت کردند که همین موضوع نشانگر این است که روند بررسی‌ها همچنان ادامه دارد.

رویترز احتمال می‌دهد SEC در هفته آتی به فرم‌ها 19b-4 رای داده و سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آتی شرکت‌ها بتوانند فرم‌های اصلاح s1 که آخرین سری مدارک محسوب می‌شوند را ارائه دهند.

تحلیل‌گر بلومبرگ Eric Balchunas معتقد است که تقریبا پروسه رو به اتمام است و فقط تکمیل فرم‌های s1 هم تا دوشنبه آینده به زمان نیاز دارد.

جیمز سیفارت، تحلیلگر مشهور ETF و بلومبرگ بر این باور است که همزمان مدارک S1 با فرم‌های اخیر تکمیل شده و احتمالا هر 11 درخواست‌کننده باهم به تأیید می‌رسند.

با تمام اخبار و‌ گمانه‌زنی‌های مثبتی که پیرامون تأیید ETF ها وجود دارد، تنها 39 درصد از مشاوران مالی آمریکا به تأیید ETF ها در ژانویه باور دارند، بنابراین نتیجه قطعی قابل پیشبینی نیست و باید منتظر نتیجه قطعی از طرف SEC ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ETF بیت کوین چیست؟ به نظر شما تائید می‌شود؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر