;
coinex

سند تنظیم روابط حوزه مصادیق محتوای مجرمانه تصویب شد؛ سندی با مفاد نامشخص

کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوا، سند تنظیم روابط حوزه مصادیق محتوای مجرمانه را به تصویب رسانده اما مفاد این سند نامشخص است.

کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی در آخرین جلسه‌ای که برگزار کرده، سند جدیدی را به تصویب رسانده، اما نکته جالب ابنجا است که سند هم مانند مابقی اسناد این کمیسیون، مفاد آن نامشخص است. کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرده که سند تنظیم روابط حوزه مصادیق محتوای مجرمانه سند مهمی بوده که در راستای حمایت از کاربران در پلتفرم‌های مجازی تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: درآمد گمرک از واردات خودرو چقدر بوده است؟ ؛ 1100 درصد در 9 ماه!

بر اساس اخبار منتشر شده از سوی مرکز ملی فضای مجازی آمده است: «یکی از دغدغه‌های اعضای کمیسیون عالی در تهیه این سند، رفع تشتت ارتباطی تصمیم‌گیران و متولیان حاکمیتی با سکوها بوده و در طراحی فرایندها تلاش شده است که سکوها صرفاً با تنظیم‌گر بخشی خود در ارتباط بوده و به آن‌ها پاسخگو باشند.»

این خبر بیانگر این موضوع است که هر پلتفرم مجازی فقط باید به یک نهاد تنظیم‌گر پاسخگو باشد و دیگر نیاز نیست هر برنامه با جند نهاد مختلف طرف شود.

بر اساس اعلام مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرده: «این سند در راستای تضمین آزادی‌های مردم در چهارچوب قانون در حوزه استفاده از سکوهای فضای مجازی و حمایت از حقوق مردم تهیه و مصوب شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی  سند تنظیم روابط حوزه مصادیق محتوای مجرمانه چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر