;
coinex

ربات نظافت‌چی Beatbot AquaSense Pro رونمایی شد؛ پاکسازی خودکار فقط با یک کلیک

در جریان نمایشگاه CES 2024، شرکت Beatbot، محصول جدید خود را با نام AquaSense Pro معرفی کرد. یکی از چالش‌های بزرگ مرتبط با استفاده از استخر، حفظ نظم و تمیزی آن است؛ حالا با این ربات نظافت‌چی ، امکان شست‌وشوی اتوماتیک دیواره‌ها و کف استخر به‌همراه جمع‌آوری زباله‌ها به‌سادگی امکان‌پذیر می‌شود.

ربات AquaSense Pro با طراحی خاص خود، برخلاف بسیاری از ربات‌های نظافت‌چی معمولی که تنها بر تمیزکردن سطح آب یا کف استخر تمرکز دارند، توانایی انجام هر دو وظیفه را به وسیله یک مکانیزم مشابه زیردریایی دارد. این ربات مجهز به یک محفظه خاص است که برای تمیزی کف استخر به کار برده می‌شود. AquaSense Pro با ورود به زیر آب، وظیفه تمیزکردن کف را انجام می‌دهد و پس ازخالی کردن محفظه به حالت شناور برمی‌گردد تا بتواند سطح آب را نیز تمیز کند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره نمایشگاه CES 2024 ؛ منتظر چه گجت‌ها و تکنولوژی‌هایی باشیم؟

مدیریت این ربات نظافت‌چی به وسیله نصب یک برنامه بر روی گوشی امکان‌پذیر است؛ به گونه‌ای که شما قادر خواهید بود برای اجرای عملیات نظافت در دیوارها، سطوح یا کف، دستورات لازم را به آن ارسال نمایید. علاوه بر این، ربات ارتقاء یافته شرکت بیت‌بات توانایی منحصر به فردی دارد که به صورت اتوماتیک مواد شیمیایی را بر اساس ابعاد استخر پخش کند و بدین ترتیب به بهبود شفافیت آب کمک کند. AquaSense Pro با بیش از 12 حسگر متنوع، از جمله ژیروسکوپ دوگانه، حسگرهای اولتراسونیک، 9 موتور، چهار برس و دو فیلتر تجهیز شده است که قابلیت شست‌وشوی موثر سطوح و جداسازی ذرات به اندازه 150 میکرومتر را فراهم می‌آورد.

شارژدهی ربات پیشرفته نظافتی AquaSense Pro به مدت 10 ساعت می‌تواند به صورت کاملا بی‌سیم (ویژگی که در ربات‌های رقیب دیده نمی‌شود) در خدمت شما باشد.  بنابراین، نگرانی از گره‌خوردن سیم در حین کار یا عدم دسترسی به گوشه‌های استخر را فراموش کنید.

برای اضافه کردن ربات AquaSense Pro به اساس لوازم خانگی‌تان، می‌توانید این محصول را با قیمت 1.699 و تخفیف 500 دلاری پیش‌خرید کنید. نکته اینکه این تخفیف تنها برای هزار سفارش اول لحاظ خواهد شد.

نسخه معمولی این ربات که بدون قابلیت شفاف‌سازی و تمیز کردن سطح آب معرفی شده، با 300 دلار تخفیف به قیمت 999 دلار به فروش می‌رسد؛ در این نمونه نیز تخفیف‌ها فقط برای هزار‌تای اول اعمال خواهند شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات این ربات نظافت‌چی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر