;
coinex

ربات هوش مصنوعی CyberRunner انسان را در یک بازی فکری فیزیکی شکست داد!

این اولین بار نیست که AI توانسته در بازی‌های فکری انسان را شکست دهد ولی ربات هوش مصنوعی CyberRunner در یک بازی فکری و در عین حال فیزیکی از انسان بهتر عمل کرده است.

ربات سایبررانر یاد گرفته که چطور یک بازی هزارتو را انجام دهد. این ربات توانسته با کنترل دست‌های خود، دو طرف صفحه بازی را کنترل کرده و تیله را بدون افتادن در سوراخ‌ها از میان مسیری پر پیچ و خم هدایت کند.

حین این بازی، ربات CyberRunner از اشتباهات خود درس گرفته و حتی تلاش کرده تا تقلب کند! در نهایت هم زودتر از رقیب خود و پس از صرف ۶ ساعت، تیله را به خط پایان رساند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ربات هوش مصنوعی CyberRunner انسان را در یک بازی فکری فیزیکی شکست داد!

در روز سه‌شنبه، محققان دانشگاه صنعتی زوریخ (ETH) در سوئیس یک ربات ‌AI معرفی کردند که در بازی هزارتو بهتر و سریع‌تر از انسان عمل می‌کند.

ربات هوش مصنوعی CyberRunner انسان را در یک بازی فکری فیزیکی شکست داد!

این ربات قابلیت یادگیری تقویتی داشته و می‌تواند از اشتباهات خود درس بگیرد، استراتژی‌ها را بشناسد و حتی توانایی فیزیکی خود را ارتقا دهد. محققات گفته‌اند در حال حاضر ربات هوش مصنوعی سایبررانر توانسته بهترین زمان ثبت شده توسط انسان را شش درصد کاهش دهد. به زودی پروژه این ربات به‌صورت منبع باز در وب‌سایت دانشگاه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این ربات هوش مصنوعی چیست؟ شما چه آینده‌ای برای این تکنولوژی می‌بینید؟ آیا روزی می‌رسد که هوش مصنوعی بتواند انسان را زیر سلطه خود بگیرد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر