;
coinex

حضور اینفلوئنسرها در نمایشگاه مطبوعات 1402 ؛ وزیر ارشاد خبر داد [+فیلم]

وزیر ارشاد از حضور اینفلوئنسرها در نمایشگاه مطبوعات 1402 خبر داد. ظاهراً مسئولین به حضور چهره‌های مشهور فضای مجازی در برنامه‌های خود علاقه پیدا کرده‌اند.

نمایشگاه مطبوعات اواخر بهمن یا اوایل اسفند 1402 با حضور خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و اهالی رسانه پس از 6 سال برگزار خواهد شد. اما امسال تفاوتی عظیم ایجاد شده و قراراست حضور اینفلوئنسرها در نمایشگاه مطبوعات 1402 برگ برنده‌ای باشد بر حضور پررنگ مردمی. وزیر ارشاد صراحتاً اعلام کرد که از این افراد و صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی ایران یو خارجی دعوت می‌شود در نمایشگاه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: واکنش ها به خبر بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت

حضور اینفلوئنسرها در نمایشگاه مطبوعات 1402

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با دانشجو زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات را اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه امسال تخمین زده است. او تأکید کرد: «این نمایشگاه طی 4 الی 5 روز برگزار خواهد شد و هنوز مکان برگزاری آن مشخص نیست.»

محمدمهدی اسماعیلی همچنین اعلام کرد:

تمامی رسانه‌ها اعم از رسانه‌های نوین و انسان رسانه‌ها (افراد با بیش از ۵ هزار عضو در شبکه‌های مجازی داخلی و خارجی) در این نمایشگاه امکان حضور دارند.

کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، صفحات مجازی و اپلیکیشن‌ها از سایر بازیگران جدید حاضر در این نمایشگاه خواهند بود. گفتنی‌ست این نمایشگاه با وقفه‌ای شش ساله برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما چیست؟ به نظر شما چرا دولت به حضور افراد مشهور در برنانه‌های خود علاقه پیدا کرده‌اند؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر