;
coinex

واکنش ها به خبر بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت

امروز روز حاشیه‌سازی با محوریت بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت توسط این خواننده محبوب بود. این خبر واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای کشور داشت.

حتماً تا حالا فهمیده‌اید که معین، خواننده محبوب ایرانی مقیم خارج از کشور قرار است به ایران برگردد. البته نه اینکه خود او بخواهد برگردد، بلکه وزیر ارشاد در یک مصاحبه جنجالی جلوی درب سالن برگزاری جلسات هیئت دولت به سؤال یک خبرنگار درخصوص بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت چنین پاسخ داد که معین می‌تواند در چارچوب قوانین به ایران بازگردد.

شنیدن این خبر گرچه بسیار خوشحال‌کننده است، اما نگرانی‌هایی بابت رفتارهای دوگانه با این خواننده ارزشمند بوجود خواهد آمد که شیرینی وصل را تلخ خواهد کرد. در این مورد شاید بحث‌برانگیزترین واکنش به بازگشت معین، توییت محسن برهانی، وکیل دادگستری باشد که گفته است، اگر معین وارد ایران شود، طبق قوانین به 28 سال زندان محکوم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جدایی شهاب تیام از اینتل ؛ مقصد خواننده محبوب ایرانی کجاست؟

حواشی بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت

امروز اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه ورود به ایران را به معین خواننده ایرانی مقیم کشورهای خارجی داد. این خبر خوشحال‌کننده است چرا که یک سلبریتی‌ و یک خواننده محبوب که مردم دهه‌ها با صدایش خاطره دارند، می‌تواند به وطنش بازگردد. اگرچه از صحبت‌های وزیر ارشاد اینگونه می‌توان برداشت کرد که بازگشت وی به سادگی انجام خواهد گرفت، اما در واقعیت چنین نیست.

امروز پس از خبر بازگشت معین، واکنش‌های بسیاری از چهره‌ها و مردم عادی در فضای مجازی طنین‌انداز شد که از جمله آنان می‌توان به توییت محسن برهانی، وکیل دادگستری اشاره کرد. وی گفته است:

این مطلب از یک جنبه درست است؛ از نظر قوانین ایران، هیچ‌یک از اتباع ایران را نمی‌توان ممنوع‌الور‌ود کرد اما دستگیری شخص در فرودگاه و یا ممنوع‌الخروجی بعدی و یا ممنوع‌الکاری و …، ربطی به ورود آزاد ندارد. حداقل مواد ۵۰۰، ۵۰۸، ۶۱۰، ۶۳۹ و ۷۴۵ مجموعاً به‌ میزان ۲۸ سال حبس در انتظار این هنرمند خواهد بود.

حواشی بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت

برخی کاربران فضای مجازی به صحبت‌های برهانی نیز واکنش نشان داده‌اند. به عنوان مثال افرادی می‌گویند، انگار آقای برهانی با بازگشت معین به کشور مشکل دارد که چنین توییتی زده است. فرد دیگری که انگار حقوق‌دان است نیز در پاسخ به توییت برهانی می‌گوید: «آقای معین نه جرایم ضد امنیت ملی مرتکب شده که شامل ماده ۵۰۰ و ۵۰۸ و ۶۱۰ باشد و نه مرکز فساد و فحشا دایر کرده که شامل مواد ۶۳۹ شود.

کاربران دیگری به صدای این خواننده مشهور اشاره کرده و می‌گویند که مگر می‌شود از ورود این خواننده با صدای جادویی‌اش به ایران استقبال نکرد.

این تنها چند مورد از واکنش‌ها به بازگشت نصرالله معین به ایران بود. برای اینکه بتوانید واکنش‌های بیشتری نسبت به این خبر مطالعه کنید، بهتر است سری به شبکه‌های اجتماعی بیندازید.

بیشتر بخوانید:

شما چه نظری درخصوص بازگشت معین به ایران دارید؟ آیا ممکن است روزی این خواننده بزرگ و دیگر بزرگان عرصه موسیقی به کشور بازگردند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (52 نظر)

    معین با این آهنگهاش افسردگی داره که میخواد بیاد ایران…همون جا بخون همه را به گریه بنداز…😃😂😁

    پاسخ

    آره همین که جلف نیست و جلف نمی‌خونه خوبه. وگرنه خواننده هرزه گو کم نداریم تو ایران

    پاسخ

    معین مگر خدای نکرده عقل سلیم ندارد مگر ندیدیم و آقای معین نشنیده است چه بلایی بر سر روان شاد حبیب آوردند

    پاسخ

    ایشان مدت چهل سال واندی رفته دنبال خوشگذرانی وعیش ونوش وخائن به وطن ومردمش هست وحالاتواین اوضاع که مردم خون گریه میکنندهنوزچهلم شهداتروریستی حادثه کرمان نشده مردم عزادارندایشان غلط میکنه بیادایران برنامه اجراکنه خائن بیعرضه مااین د شمن رانمیخواهیم نگذاریدبیایداین دشمن آمریکایی

    پاسخ

    خاک تو سرت با طرز فکر نداشتت. چه ربطی داره ،، الان ایران اوضاعی به مراتب بدتر از بعد انقلاب داره که میخواد برگرده.

    پاسخ

    بیاد واسه چی مگه دیوانه است امنیت رها کنه بیاد حتما بیاد گوشت 700تومن و پراید 300میلیون سوارشه

    پاسخ

    تا حالا دیدی برهانی غیر از مزخرف چیز دیگه‌ای بگه
    ولش کنین بزارین اینقدر زر بزنه تا خفه شه

    پاسخ

    استاد معین بیاد چه کار اگر مثل جواد یساری و عباس قادری و حبیب و فردین و ملک‌مطیعی هوس دق مرگ شدن کرده بیاد مملکت ما قانون رو وارونه بعضی مواقع اجرای می‌کنند و برای قانون هم تفسیر زیاده طبق سوره و آیه و بند و ماده شماره پول و پارتی و زور

    پاسخ

    چرا نباید.برگردن.هرایرانی مطلق به این ابو خاک است.هرجای دنیا باشد.دلش اینجا است.اگر جرمی مرتکب نشده.چرا نه به او خوشآمد میگویم.

    پاسخ

    بیچاره معین، چه سرنوشت تلخی در انتظارشه.. معین طئمه میشه واسه کشوندن مردم به انتخابات، بعد از انتخابات سرنوشتی مثل حبیب خواهد داشت

    پاسخ

    در این اوضاع نابه سامان اقتصادی تنها صدای معین تسکین دهنده هست بذارید همشون برگردند لیلا فروهر. حمیرا شکیلا را محض رضا خدا بذارید برگرردند زندگی کنند خواننندگی نکنند

    پاسخ

    معین جان بیا و دلهای مردم و دوستدارانت رو ببشترشاد کن

    پاسخ

    اکثرتون از روی معده حرف میزنید دیکه بسه شماها اگر خودتون دسدتون به جایی بند بشه شاه دزد هستید ایجوری به دیگرام تهمت میزنید هالم ازتون به هم میخوره دیگه،،،،،،،،،بسه

    پاسخ

    مگه دیوانه باشه راست میگین دزدان واختلاسگران روزاول بکشید ومال یتیمان خوراران وزمین خواران لعنت خدا برهمه دست اندرکاران

    پاسخ

    بر طبق قانون تو مجاز هستی که هر حرفی بزنی؟ آخه یه جا گفته بودی در مورد فلسطین من نمی تونم حرفی بزنم به حقوق بین الملل ربط داره این در حالی هست که مردم اروپا و آمریکا و جهان برای دفاع از مردم غزه به پا خواستن بقال سر کوچه هم حمایت کرد اما تو چی خوندی حقوق حیوانات هم اگر خونده بودی حداقل یه حرکتی باید می زدی
    الان هم اومدن یا نیومدن کسی به تو ربط نداره

    پاسخ

    کاش به جای گیر دادن به خواننده ها، جلوی اختلاس و گرانی و … رو بگیرن. از شدت گرونی از پا در اومدیم، سو تعذیه گرفتیم

    پاسخ