coinex
راهنمای خرید تکراتو

معین می تواند به ایران بیاید و مجوز برگزاری کنسرت بگیرد

وزیر ارشاد امروز صبح در یک مصاحبه اعلام کرد که معین (خواننده محبوب ایرانی) می‌تواند به ایران برگردد و برای مجوز برگزاری کنسرت اقدام کند.

وزیر ارشاد امروز به سؤال یک خبرنگار درمورد بازگشت معین و دیگر خوانندگان و افراد مشهور ایرانی که در کشورهای خارجی زندگی می‌کنند، اینگونه پاسخ داد که معین می‌تواند به ایران برگردد و مجوز برگزاری کنسرت دریافت کند.

البته فعالیت آن موضوع بعدی است و باید طبق قانون انجام شود. با صبحت‌های وزیر ارشاد می‌توان اینگونه برداشت کرد که قانون برای اینگونه افراد باید اجرا شود و به این راحتی نمی‌توانند در ایران فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: جدایی شهاب تیام از اینتل ؛ مقصد خواننده محبوب ایرانی کجاست؟

معین می‌تواند مجوز برگزاری کنسرت بگیرد

امروز روز حاشیه‌های وزرا است؛ زیرا در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت امروز، خبرنگاران و اهالی رسانه به سمت وزرای کشور رفته و با طرح سؤالاتی، دقایقی از زمان را خریده و سوژه روز درست می‌کنند. یک خبرنگار پس از خروج اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با طراح سؤال بازگشت معین (خواننده ایرانی محبوب) حاشیه‌سازی کرد.

اسماعیلی به سؤال خبرنگار که گفت افرادی مثل معین اگر بخواهند به ایران برگردند، اجازه فعالیت به آنها داده می‌شود، اینگونه پاسخ داد: حالا اجازه فعالیت معین کار بعدی است و حضور ایشان در ایران هیچگونه مشکلی ندارد و طبق قوانین انجام خواهد شد. قانون بر هر کاری در ایران حاکم است و باید قوانین رعایت شود.

البته بعید است که به این سادگی باشد و یک ایرانی مشهور مقیم کشورهای خارجی بتواند به راحتی وارد کشورش شود و به بدون هیج مشکلی در ایران فعالیت کند. مطمئناً قوانین حاکم بر کشور اجازه فعالیت را به این افراد به همین راحتی نخواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص بازگشت افراد مشهور مانند معین به ایران چیست؟ آیا معین می‌تواند به راحتی وارد ایران شود و مثل آب خوردن مجوز برگزاری کنسرت دریافت کند؟ لطفاً نقطه نظرات خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    معین جون گوش به حرف اینا ندی

    پاسخ

    باعرض سلام،
    بله معین هم می تواند بیاد ایران و بعدش مجوز بگیره برای خوانندگی اما در چارچوب جمهوری اسلامی ایران و حتمأ مجوز میگیره مثل مرحوم آقای حبیب محبیان که می‌خواست مجوز خوانندگی بگیره در ایران واینقدر طول کشید که تا مجوز رو خواستن بگیرن و گرفتن دو سه روز بعد فوت شدن و به رحمت خدا رفتن😔

    پاسخ