;
coinex

گوشی ارزانقیمت اینفینیکس اسمارت 8 (Infinix Smart 8) معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی ارزانقیمت اینفینیکس اسمارت 8 با جزیره پویا معرفی شد. هم اقتصادی است، هم طراحی زیبایی دارد و هم از قابلیت جزیره پویا اپل برخوردار است.

اینفینیکس طبق برنامه اعلام شده، امروز از گوشی هوشمند اینفینیکس اسمارت 8 در هند رونمایی کرد. این گوشی هوشمند، در طراحی و بیشتر مشخصات کاملا مشابه Smart 8 HD بوده اما از تراشه و تنظیمات دوربین متفاوت برخوردار است. در ادامه به بررسی مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی اینفینیکس Smart 8 می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات گوشی ارزانقیمت اینفینیکس اسمارت 8

گوشی هوشمند اینفینیکس اسمارت 8 دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی 500 نیت را ارائه می‌دهد و در قسمت مرکزی بالای آن یک سوراخ پانج جهت قرار گیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

این بریدگی می‌تواند به شکل یک کپسول دربیاید و درست مانند Dynamic Island اپل (جزیره پویا یا همان داینامیک آیلند) وضعیت شارژ و موارد دیگر را نشان دهد. به همین دلیل است که اینفینیکس آن را Magic Ring نامیده است. یک اسکنر اثر انگشت نیز در دکمه پاور که روی لبه کناری قرار گرفته، جاسازی شده است.

گوشی ارزانقیمت اینفینیکس اسمارت 8

در پنل پشتی Infinix Smart 8 یک ماژول دوربین مربعی شکل به چشم می‌خورد که با بدنه گوشی هم‌سطح است و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز کمکی و یک فلاش LED را در خود جای داده است.

این گوشی اقتصادی به پردازنده هلیو G36 مدیاتک به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 2 ترابایت با کارت حافظه میکرواس‌دی) مجهز شده و با رابط کاربری XOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 کار می‌کند. انرژی مورد نیاز دستگاه نیز توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی و از طریق پورت تایپ C تامین می‌شود.

اینفینیکس اسمارت 8 در چهار رنگ سفید، آبی، طلایی و مشکی با قیمت 7499 روپیه در هند به فروش می‌رسد. این گوشی از تاریخ 15 ژانویه (25 دی) در ساعت 12 بعد از ظهر در وب‌سایت Flipkart برای خرید در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ارزانقیمت اینفینیکس اسمارت 8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر