coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش فوق العاده کوییک GXR-L [+جزئیات و قیمت]

شرکت سایپا شرایط فروش فوق العاده کوییک GXR-L را اعلام کرد. این خودرو قرار است با قیمت مشخص و در مدت زمان 3 ماهه به دست مشتریان برسد.
سایپا شرایط فروش فوق العاده کوییک GXR-L را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه که خرداد امسال خودرو کوییک GXR-L را انتخاب کرده‌اند، آغاز کرد. براساس بخشنامه فروش سایپا، این خودرو در دور دوم فروش خودرو در سامانه ذکر شده قرار دارد و ثبت نام برای این طرح فروش از روز گذشته شنبه، 23 دی 1402 آغاز شده است.

ناگفته نماند که ثبت نام برای جدیدترین طرح فروش محصولات سایپا فقط از طریق وب سایت فروش سایپا قابل انجام است و روش دیگری ابلاغ نشده است. در ادامه با جزئیات فروش فوق العاده کوییک همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش پراید وانت دی 1402 ؛ شرایط پیش فروش سایپا [+قیمت]

شرایط فروش فوق العاده کوییک GXR-L

به اطلاع آن دسته از نمایندگی‌های فروش و متقاضیان دور دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی می‌رسانیم که سایپا، فراخوان تکمیل وجه و ثبت‌نام خودرو کوییک GXR-L را صادر کرده است. براساس بخشنامه فروش، ثبت‌نام از شنبه، 23 دی 1402 آغاز شده است و متقاضیان می‌بایست هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند.

قیمت کوییک GXR-L مطابق با قیمت‌گذاری رسمی یعنی 371 میلیون و 629 هزار تومان است و پس از تکمیل وجه ثبت‌نام‌کنندگان، خودرو تا 90 روز دیگر بدست آنها خواهد رسید.

شرایط فروش فوق العاده کوییک GXR-L

متقاضیان می‌بایست برای تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه خودرو به وب‌سایت فروش شرکت سایپا به نشانی saipacorp.com مراجعه کنند. در این مرحله می‌توانید رنگ مورد نظر خود را نیز از بین 4 رنگ سفید قرمز، نقره‌ای مشکی، سفید مشکی و کرم مشکی انتخاب کنید. پس از واریز وجه و تأیید آن باید منتظر باشید تا پس از گذشته 3 ماه حودرو به دستتان برسد.

مشخصات فنی کوییک GX-L

مشخصات فنی کوییک GXR-L نیز مانند نسخه تک رنگ (GX-L) کاملاً با نسخه کامل‌تر کوییک یعنی کوییک GX-H برابر است. اما امکانات رفاهی و ایمنی کوییک GXR-L در مقایسه با GX-H کمتر است. به عبارت دیگر، نسخه کامل‌تر 7 آپشن بیشتر نسبت به نسخه معمولی دارد. در کاتالوگ زیر می‌توانید مشخصان فنی و آپشن‌های هردو مدل کوییک را مشاهده کنید:

شرایط فروش فوق العاده کوییک GXR-L

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص آغاز طرح فروش کوییک GXR-L چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر