coinex
راهنمای خرید تکراتو

کاسبی جدید به بهانه دریافت نوبت تعویض پلاک ؛ هر نوبت 250 هزار تومان

فضای مجازی به مجمعی برای تبلیغات به بهانه دریافت نوبت تعویض پلاک شده است که افرادی با انتشار یک سری آگهی به فکر کسب سود افتاده‌اند. بدین‌ترتیب یک کاسبی جدید ایجاد شده و تین افرا ماهانه حداقل تا 7.5 میلیون تومان درآمد دارند.

به تازگی کاسبی جدیدی به وجود آمده که به واسطه آن افرادی به بهانه دریافت نوبت تعویض پلاک از مالکین وسایل نقلیه‌ای که موفق به دریافت نوبت نشده‌اند، مبلغ 250 هزار تومان دریافت می‌کنند. مشخص است که این افراد روابطی با مسئولین مراکز تعویض پلاک ایجاد کرده‌اند؛ زیرا در صورت اتمام نوبت در سامانه نوبت‌دهی تعویض پلاک، این افراد نوبت مازاد تهیه کرده و مالک می‌تواند به راحتی مراحل تعویض پلاک خودرو خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: تصویب آیین‌نامه ثبت پلاک ملی خودرو‌های مناطق آزاد ؛ عوارض‌ قانونی را پرداخت کنید!

کاسبی به بهانه دریافت نوبت تعویض پلاک

دریافت نوبت تعویض پلاک در روزهای شلوغ ممکن است کار دشواری باشد و مالکین وسایل نقلیه در برخی مواقع ممکن است روزها نتوانند تعویض پلاک خودرو خود را انجام دهند.
اما در این میان اگر سری به فضای مجازی بزنید با تبلیغات گسترده دریافت نوبت تعویض پلاک خودرو مواجه می‌شوید. تبلیغاتی که به واسطه آن افرادی با دریافت مبالغی بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان نوبت تعویض پلاک می‌گیرند.

کاسبی به بهانه دریافت نوبت تعویض پلاک

نکته جالب توجه این است که حتی اگر تمام نوبت‌ها برای یک روز پر باشد این افراد با دریافت این مبلغ کار دریافت نوبت را انجام می‌دهند، حتی اگر روزانه یک نوبت توسط این

افراد گرفته شود درآمد آنها در ماه تا ۷.۵ میلیون تومان می‌رسد. همچنین به نظر می‌رسد که باید نظارت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص به وجود آمدن اینگونه کاسبی‌ها در ایران چیست؟ به نظر شما چرا نظارت درستی در کشور وجود ندارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر