;
coinex

تصویب آیین‌نامه ثبت پلاک ملی خودرو‌های مناطق آزاد ؛ عوارض‌ قانونی را پرداخت کنید!

سخنگوی دولت اعلام کرده آیین‌نامه ثبت پلاک ملی خودرو‌های مناطق آزاد به تصویب رسیده است. با پرداخت عوارض می‌توانید وارد سزمین اصلی شوید.بر اساس اعلام سخنگوی دولت این امکان فراهم شده تا خودروهای وارداتی با پرداخت عوارض‌های قانونی به سرزمین اصلی وارد شوند. همچنین سخنگوی دولت بیان کرده این موضوع در تسهیل واردات خودرو‌های برقی نیز تاثیر‌گذار است.

 بیشتر بخوانید: سند تنظیم روابط حوزه مصادیق محتوای مجرمانه تصویب شد؛ سندی با مفاد نامشخص

بهادری جهرمی سخنگوی دولت اعلام کرد: با همکاری‌های اجزای مختلف دولت، آیین‌نامه واردات خودرو‌های نو اصلاح و ظرف روز‌های آتی ابلاغ خواهد شد و بر این اساس واردات و ترخیص خودرو‌ های نوی حمل و نقل عمومی و خودرو‌‌های برقی و هیبریدی نیز با تسهیل بیشتری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: آیین‌نامه اجرایی بند (ث) تبصره (۷) قانون بودجه سال 1402 کل کشور راجع به صدور ثبت پلاک ملی خودرو‌های مناطق آزاد نیز تصویب شد و خودرو‌هایی که تا زمان ابلاغ آیین‌نامه در مناطق آزاد وارد شدند و جزء خودرو‌های ممنوعه نبودند، امکان واردات آن‌ها به سرزمین اصلی فراهم شد. امیدواریم با این امور به تامین نیاز بازار خودرو و رقابتی شدن بازار کمک جدی شود. این خودروها با پرداخت عوارض‌های قانونی امکان وارد شدن به سرزمین اصلی را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آیین‌نامه ثبت پلاک ملی خودرو‌های مناطق آزاد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    با شرایط ذخایر ارزی کشور بهترین کار ممکن همین کار بود

    پاسخ