coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پرفروش ترین هتل های وان آژانس بیسان گشت در سال 2023

با پایان سال میلادی 2023 شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت مهر به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان اتاق هتل در کشورهای همسایه برای مسافران ایرانی، لیستی از پر فروش ترین هتل های وان در سال 2023 را منشتر کرد. در لیست زیر به معرفی و بررسی علت فروش بالای برخی از این هتل ها می پردازیم.

هتل های 5 ستاره پرفروش

هتل کانفریوم وان (The Conforium Hotel Van):

پرفروش ترین هتل های وان آژانس بیسان گشت در سال 2023

اگرچه موقعیت این هتل به خاطر دسترسی سخت به مراکز خرید چندان تعریفی نیست اما کیفیت بالا و نوساز بودن آن باعث شده است هتل کانفریوم وان بسیار بین مسافران محبوب باشد. با امکانات کامل و اتاق های لوکس، کانفریوم وان میزبان میهمانان خود در سفرهای کاری و تفریحی است.

هتل الیت ورد وان (Elite World Van):

پرفروش ترین هتل های وان آژانس بیسان گشت در سال 2023

این هتل یکی از بهترین هتل های وان می باشد و در مرکز شهر قرار دارد. امکانات کامل و متنوع هتل الیت ورد وان نظیر مرکز تناسب اندام، اسپا و استخر به همراه کیفیت بالای هتل باعث محبوبیت و انتخاب آن شده است. علاوه بر امکانات رفاهی مناسب، این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و گشت و گذار در شهر را آسوده می کند.

هتل های 4 ستاره پرفروش

هتل هالدی وان (haldi otel): هتل هالدی از معروف ترین و پرطرفدارترین هتل های وان است. یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب این هتل خدمات کامل آن نظیر صبحانه و عصرانه مفصل و همچنین پذیرایی عالی در سالن لابی هتل می باشد. هتل هالدی وان امکانات دیگری نظیر باشگاه تناسب اندام، حمام ترکی، سونا و جکوزی رایگان نیز دارد و در موقعیت ایده آلی قرار گرفته است. . هتل هالدی برای رزرو هتل در وان انتخاب خوبی می باشد.

هتل نیلز وان (NILLS HOTEL VAN): این هتل نوساز با موقعیت عالی که دارد توجه مسافران زیادی را به خودش جلب کرده است. موقعیت هتل نیلز وان در خیابان اصلی شهر وان می باشد و با چند قدم پیاده روی می توان به مرکز خرید اصلی وان رسید. تمیزی و صبحانه کامل این هتل از نقاط قوت آن محسوب می شود و خدمات برجسته ای را برای شما به ارمغان می آورد.

هتل گرند وان (rand Hotel Van): این هتل یکی از هتل های قدیمی و درعین حال شیک و تمیز شهر وان می باشد. موقعیت عالی گرند هتل وان، رفتار بسیار مناسب کارکنان هتل و کیفیت بالای آن باعث شده است مسافران زیادی این هتل را انتخاب کنند. گرند هتل وان با ارائه طیف گسترده‌ ای از امکانات و امتیازات به مسافران تجاری و گردشگران اقامتگاهی شیک و دلپذیر ارائه می دهد.

هتل های 3 ستاره پرفروش

هتل دوسکو وان (Hotel Dosco): هتل دوسکو در مرکز شهر وان، یکی از هتل های 3 ستاره محبوب است که به دلیل داشتن اتاق های دلباز، کارکنان مودب و همچنین امکانات کافی نسبت به قیمت مناسب آن، انتخاب بسیاری از مسافران می باشد. از مزایای این هتل می توان به ارائه عصرانه علاوه بر صبحانه اشاره کرد. تمامی اتاق های دوسکو وان دارای سیستم تهویه مناسب کولر و شوفاژ می باشند که این امکانات در هتل های 3 ستاره وان کمتر یافت می شود.

هتل کاله گلد وان – مای دلوکس (Kale Gold HOTEL): به این هتل 3 ستاره، می توان امتیاز هتل 4 ستاره را داد زیرا از لحاظ کیفیت با هتل های 4 ستاره برابری می کند. امکانات هتل مای دلوکس و تمیزی و بزرگی اتاق های آن یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب این هتل می باشد. به علاوه هتل کاله گلد از مرکزیت خوبی برخوردار است و با پیاده روی می توان به اکثر مراکز خرید دسترسی پیدا کرد.

هتل وان سوئیت (Van Suite hotel): هتل وان سوئیت اتاق های بزرگ و مدرنی دارد و اقامتگاهی راحت را ارائه می دهد. این هتل دارای سوئیت هایی تا حداکثر تعداد 9 نفر بوده و بین مسافرانی که تعداد نفرات بالایی دارند و می خواهند با هم در یک سوئیت اقامت داشته باشند، محبوب است. با موقعیت عالی، وان سوئیت در خیابان جمهوریت یعنی خیابان اصلی وان واقع شده است و رو به روی مرکز خرید اصلی وان قرار دارد.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر