;
coinex

نمایشگرهای اولد اپل آیپد پرو در دست ساخت هستند

به نظر می‌رسد روند تولید نمایشگرهای اولد اپل آیپد پرو توسط شرکت‌های تامین کننده محصولات اپل آغاز شده است و به زودی آیپد‌ها به نمایشگر جدید مجهز می‌شوند.

اپل در حال کار بر روی نسخه جدیدی از آیپد پرو است که انتظار می‌رود امسال عرضه شود. گفته می‌شود تبلت آینده در دو اندازه صفحه نمایش 11 و 13 اینچی عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود هر دو مدل دارای صفحه نمایش OLED باشند. بر اساس گزارش‌های مختلف، این شرکت صفحه نمایش مدل 11 اینچی را از دیسپلی سامسونگ و ال جی و صفحه نمایش مدل 13 اینچی را از دیسپلی ال جی تامین خواهد کرد. امروز گزارش جدیدی، وضعیت تولید نمایشگرهای OLED و این دو تبلت و همچنین زمان عرضه آیپد پرو 11 اینچی و آیپد پرو 13 اینچی به بازار را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمایشگرهای اولد اپل آیپد پرو

سامسونگ دیسپلی تولید صفحه نمایش 11 اینچی OLED را برای آیپد پرو 11 اینچی این هفته آغاز خواهد کرد. انتظار می‌رود ال جی دیسپلی تولید صفحه نمایش 11 اینچی OLED را برای تبلت آینده تقریباً همزمان با نمایشگر سامسونگ آغاز کند. همچنین بنا به گفته برخی منابع، ال جی دیسپلی به تازگی تولید صفحه نمایش 13 اینچی OLED را برای آیپد پرو 13 اینچی آغاز کرده است.

MicroLED, mini LED, OLED - understanding Apple's future iPhone, iPad, and  Mac displays | AppleInsider

با تولید انبوه نمایشگرهای OLED دو مدل، اپل تولید آیپد پرو 11 اینچی و آیپد پرو 13 اینچی را در مارس 2024 آغاز خواهد کرد و این دو محصول را در آوریل 2024 عرضه خواهد کرد. مینگ چی کو تحلیلگر مشهور اپل نیز انتظار دارد اپل آیپد پرو آینده را در سه ماهه دوم سال 2024، یعنی از آوریل تا ژوئن، عرضه کند. بنابراین گزارش جدید از کره با گزارش‌های قبلی مطابقت دارد.

به غیر از ارتقاء به صفحه نمایش OLED، انتظار می‌رود اپل خط تولید آیپد پرو آینده را به پردازنده‌های Apple M3 مجهز کند، همان چیپست‌هایی که در جدیدترین دستگاه‌های مک استفاده می‌کند. جدای از آن، انتظار می‌رود این دو مدل دارای دوربین‌های بهبود یافته، عمر باتری بهتر و گزینه‌های اتصال سریع تر باشند. انتظار می‌رود این دو تبلت رقابت سختی را برای سری گلکسی تب اس 9، که سامسونگ اواخر سال گذشته عرضه کرد، ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تولید نمایشگرهای اولد اپل آیپد پرو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر