;
coinex

اپل ویژن پرو فاقد وایفای 6E و اتصال UWB است

پیش فروش اپل ویژن پرو دو روز دیگر آغاز می‌شود. تاکنون، گواهی‌های FCC جزئیات جالب و بعضا ناامیدکننده‌ای درباره‌ی این هدست واقعیت ترکیبی (MR) فاش کرده که اپل بعضی از آنها را رو نکرده است.

از اپل ویژن پرو با برچسب قیمتی 3,499 دلار انتظارات زیادی می‌رود. با این حال، با توجه به گواهی‌هایی که این محصول تا به امروز دریافت کرده، به نظر می‌رسد این گجت هوشمند از دو گزینه اتصالی، یعنی اتصال وایفای 6E و UWB محروم است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اپل ویژن پرو فاقد وایفای 6E و اتصال UWB است

براساس گواهی‌ FCC هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو، اتصال وای‌فای بر روی باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز عمل می‌کند و هیچ خبری از باند فرکانسی 6 گیگاهرتز که برای وای‌فای 6E ضروری است، وجود ندارد. این بدان معناست که ویژن پرو از وای‌فای 6E پشتیبانی نمی‌کند و احتمالاً به وای‌فای 6 محدود خواهد بود.

به علاوه، این گواهی نشان می‌دهد که ویژن پرو از باند فرکانسی اولترا واید بند (UWB) پشتیبانی نمی‌کند. با استفاده از این اتصال، افراد می‌توانند مکان دقیق یک محصول اپل که دارای UWB است را با دستگاه‌های سازگار (آیفون، آیپد، مک و واچ اپل) پیدا کنند. با این حال، هدست هوشمند اپل از این ویژگی محروم است.

اپل ویژن پرو فاقد وایفای 6E و اتصال UWB است

این موضوع می‌تواند برای مشتاقان هدست Vision Pro ناامیدکننده باشد چرا که معمولا رقبای اپل این قابلیت‌های اتصال را در محصولات خود حتی با قیمت کمتر هم ارائه می‌دهند.

گزارشات حاکی از این بوده که نبود وایفای 6E و اتصال UWB در این دستگاه بخاطر چیپست آن، یعنی اپل M2 بوده که این گزینه‌های اتصالی را پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، این قابلیت‌های اتصال در چیپست اپل M3، که در جدیدترین دستگاه‌های مک به‌کار گرفته شده، وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این هدست MR اپل با قیمت 3,499 دلار چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر