;
coinex

بسته های رومینگ همراه اول ویژه جام ملت های آسیا 2023 رونمایی شدند

همراه اول با تیم ملی و افرادی که قصد دارند به مناسبت جام ملت های آسیا 2023 به قطر سفر کنند، همراه می‌شوند. در همین راستا این اپراتور سه مدل بسته اینترنتی طراحی کرده است.

به مناسبت جام ملت های آسیا 2023 همراه اول اعلام کرده سه بسته اینترنتی برای کاربران و تیم ملی فوتبال تدارک دیده است. بنابراین هموطنانی که در قطر قصد استفاده از اینترنت همراه دارند می توانند از این بسته های اینترنت رومینگ استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: پرتاب موفق ماهواره ثریا به مدار 750 کیلومتری زمین ؛ رکوردی جدید در ارتفاع پرتاب ماهواره در ایران

جام ملت های آسیا از  22 دی تا ۲۱ بهمن 1402 ادامه خواهد داشت این دوره از مسابقات به میزبانی کشور قطر و با حضور تیم ملی پرآوازه ایران برگزار خواهد شد. در همین راستا همراه اول جهت همراهی کاربران 4 مدل بسته ویژه رومینگ با قطر طراحی کرده‌اند. شما با تهیه بسته 10 روزه و نامحدود همراه اول در قرعه‌کشی جوایز کمپین جام ملت های آسیا که همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من برگزار می‌کند، شرکت خواهید کرد در کل تمامی بسته‌های پیشنهادی هدایای مکالمه و پیامکی خواهند داشت.

اپراتور همراه اول 4 مدل بسته ویژه رومینگ برای کاربران طراحی کرده است که در ادامه جزئیات هرکدام را توضیح خواهیم داد:

بسته اول: شامل «2 گیگابایت اینترنت 7 روزه، 10 دقیقه مکالمه هدیه و 10 عدد پیامک هدیه» با قیمت 400 هزار تومان

بسته دوم: شامل «اینترنت نامحدود 10 روزه، 24 دقیقه مکالمه هدیه و 24 عدد پیامک هدیه» به قیمت 1 میلیون و 400 هزار تومان

بسته سوم: شامل «20 گیگابایت اینترنت 30 روزه، 50 دقیقه مکالمه هدیه و 50 عدد پیامک هدیه» به قیمت 2 میلیون تومان

و نهایتا بسته چهارم مخصوص هوطنانی که بیشتر مکالمه دارند «90 دقیقه مکالمه 7 روزه با 90 عدد پیامک هدیه» به قیمت 490 هزار تومان

مشترکین می‌توانند هر کدام از این بسته‌های ویژه رومینگ را با ارسال کد دستوری «ستاره 10 ستاره 40 ستاره 431 مربع» انتخاب و خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بسته های رومینگ همراه اول ویژه جام ملت های آسیا 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر