;
coinex

آخرین بروزرسانی واتساپ یک باگ بزرگ دوربین را برطرف می‌کند

واتساپ اخیراً به‌روزرسانی نسخه بتای اندروید خود (2.24.2.20) را منتشر کرده است. در بروز رسانی جدید واتساپ باگ بزرگ دوربین که موجب نگرانی کاربران شده بود را بر طرف می‌کند.

اشکالی که در بروزرسانی قبلی شناسایی شد، مانع از راه‌اندازی دوربین در داخل برنامه توسط کاربران می‌شد. این مشکل به ویژه در هنگام تلاش برای گرفتن و به اشتراک‌گذاری عکس‌ها یا ویدیوها به طور مستقیم از طریق چت WhatsApp یا برگه بروز رسانی مشکل ایجاد می‌کرد.

بیشتر بخوانید: قابلیت تماس صوتی و تصویری در شبکه اجتماعی ایکس برای کاربران اندرویدی فعال خواهد شد

بسیاری از آزمایش‌کنندگان بتا گزارش داده‌اند که با پیام خطایی مواجه شده‌اند که به آنها توصیه می‌کند هر زمان که می‌خواهند از ویژگی دوربین استفاده کنند، دستگاه خود را راه‌اندازی مجدد کنند. با این حال، نه راه‌اندازی مجدد گوشی و نه بستن اجباری برنامه، مشکل را حل نکرد. وجود مداوم این مشکل مانع از جلب رضایت کاربران شد، زیرا ضبط و به اشتراک‌گذاری محتوای بصری یکی از جنبه‌های کلیدی تجربه WhatsApp است.

پس از اینکه واتساپ از شدت این مشکل آگاه شد درصدد رفع آن برآمد. بروزرسانی جدید، که در فروشگاه Google Play در دسترس است، نه تنها این مشکل را رفع می‌کند، بلکه یک ویژگی جدید و هیجان‌انگیز برای اشتراک‌گذاری فایل را نیز به این برنامه افزوده است که به کاربران این امکان را می‌دهد که فایل‌ها را با افراد نزدیک خود به اشتراک بگذارند. قابلیت جدید عملکرد برنامه را نیز افزایش می‌دهد و اشتراک‌گذاری فایل را راحت‌تر و کارآمدتر می‌کند.

برای کاربران، به خصوص آنهایی که قابلیت به‌روزرسانی خودکار را فعال کرده‌اند، مهم است که این آخرین نسخه بتا را دانلود و نصب کنند تا از هرگونه اختلال در استفاده از ویژگی دوربین جلوگیری کنند. این بروزرسانی تجربه‌ای روان‌تر و بدون اشکال را تضمین می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد از دوربین استفاده کنند و عکس و فیلم‌ها را همانطور که می‌خواهند به اشتراک بگذارند.

علاوه بر رفع اشکال دوربین، واتساپ به طور فعال در حال کار معرفی ویژگی‌های جدید است. چندی پیش این پیامرسان چهار ویژگی جدید از جمله پیام‌های صوتی، نظرسنجی، چندین ادمین و امکان اشتراک‌گذاری بروزرسانی‌ها در وضعیت واتساپ را به کانال‌ها برای دنبال‌کنندگان افزوده است.

نظر شما درباره‌ی به روز رسانی جدید واتس اپ برای رفع باگ بزرگ دوربین چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر