;
coinex

اپلیکیشن Samsung Find با آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 به گوشی‌های سامسونگ اضافه می‌شود

با آپدیت رابط کاربری One UI 6.1، اپلیکیشن Samsung Find به کمک شما می‌آید تا مکان دقیق دستگاه‌های گلکسی خود و اطرافیانتان را ردیابی کنید.

One UI 6.1 که آخرین ورژن رابط کاربری سامسونگ است، قابلیت‌ها و تغییرات زیادی را به همراه دارد که جالب‌ترین آنها ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.

در حال حاضر این نسخه از رابط کاربری سامسونگ، تنها در گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S24 موجود است و مجموعه‌ای از قابلیت‌های جالب و هیجان‌انگیز مانند جستجو با دایره، ترجمه زنده و آنی و … را برای آنها به ارمغان آورده است.

علاوه بر ویژگی‌های جدید و بدیع، یک سری از قابلیت‌های قبلی نیز بهبود یافته‌اند. برای مثال می‌توان به اپلیکیشن مستقل Samsung Find اشاره کرد که جایگزین ویژگی SmartThings Find در برنامه SmartThings شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اپلیکیشن Samsung Find در رابط کاربری One UI 6.1

Mishaal Rahman اولین کاربری است که متوجه وجود یک اپلیکیشن مستقل با نام Samsung Find در دستگاه‌های گلکسی شده است. این برنامه صرفا یک نسخه ریبرند شده از SmartThings Find نیست بلکه شامل یک عملکرد جدید می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد گوشی‌ها و دستگاه‌های اعضای خانواده خود را ردیابی کنند.

در برنامه Samsung Find سه بخش مختلف تحت عنوان‌های Devices ،Items و People وجود دارد. بخش Device به شما کمک می‌کند تا دستگاه‌های Galaxy خود و اعضای خانواده را روی نقشه پیدا کنید.

بخش آیتم‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا Galaxy SmartTags را که به اقلامی مانند کلید، کیف پول یا چمدان متصل کرده‌اید پیدا کنید. و در نهایت، با استفاده از تب People، می‌توانید برای امنیت بیشتر یا خبررسانی، مکان زنده خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید (یا بالعکس).

با این حال، این برنامه هنوز فاقد ویژگی Notify When Left Behind است. این قابلیت که قبلاً در دسترس بود، هنگام جا گذاشتن وسایلی مانند کلید یا هدفون، به کاربران هشدار می‌داد. به احتمال زیاد این ویژگی در به‌روزرسانی‌های آینده دوباره به اپلیکیشن اضافه خواهد شد اما هنوز زمان آن مشخص نیست.

سامسونگ فایند روی سری جدید گلکسی اس 24 از پیش نصب شده و سایر دستگاه‌های گلکسی نیز با بروزرسانی One UI 6.1 می‌توانند آن را از فروشگاه گلکسی دانلود کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اپلیکیشن Samsung Find چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر