;
coinex

گوگل پیکسل واچ 3 در دو اندازه متفاوت عرضه خواهد شد

طبق اخبار منتشر شده گوگل پیکسل واچ 3 در دو اندازه‌ی متفاوت عرضه خواهد شد. با وجودی اینکه یک ساعت هوشمند شیک با عملکرد عالی و بی‌نقص است اما بسیاری به کوچکی آن اعتراض دارند.

علاوه بر عملکرد علی و شیک بودن، عمر طولانی باتری این ساعت هوشمند را نیز به دیگر ویژگی‌هایش اضافه کنید. اما به نظر کاربران تنها به این ویژگی‌ها توجه ندارند و بسیاری از این شکایت کرده‌اند که سایز آن بسیار کوچک بوده و فقط در اندازه 41 میلی‌متری موجود است. این اندازه کوچکتر از آن چیزی است که رقبایی مانند سامسونگ ارائه می‌دهند و اندازه آن تا 47 میلی‌متر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: نسخه ویژه ساعت هوشمند شیائومی S3 با رنگ خودروی شیائومی SU7 معرفی شد

گوگل که به نظرات متقاضیانش اهمیت می‌دهد تصمیم گرفت تا این مشکل را با پیکسل واچ 3 که در دو اندازه عرضه خواهد کرد حل کند. اندازه دقیق این ساعت مشخص نیست، اما بزرگتر از پیکسل واچ 2 که 44 میلی‌متر است خواهد بود.

به نظر می‌رسد یک بدنه بزرگتر می‌تواند به گوگل این اجازه را بدهد تا یک صفحه نمایش بزرگتر مانند صفحه نمایش 1.3 اینچی و باتری بزرگتر برای بهبود عمر باتری بکار ببرد. همچنین می‌تواند حسگرهای سلامت بیشتری را ارائه دهد.

انتظار می رود نسخه بزرگتر پیکسل واچ 3 از باندهای 22 میلی‌متری استفاده کند که پهن‌تر از باندهای 20 میلی‌متری استفاده شده در مدل اخیر این سری ساعت‌ها است. بعلاوه اینکه گوگل می‌تواند با کاهش قاب اطراف صفحه ساعت شیک‌تری را عرضه کند.

این ساعت برای افرادی که مچ‌های بزرگتری دارند بسیار شیک و برای کسانی که به باتری بادوام بیشتری نیاز دارند عالی است. Pixel Watch 2 در حال حاضر با ویژگی نمایشگر همیشه روشن خود 24 ساعت دوام می‌آورد، اما مدل بزرگتر احتمالاً باتری بهتری نیز خواهد داشت.

آنطور که از شواهد پیداست احتمالا پیکسل واچ 3 در اوایل اکتبر و همزمان با سری جدید پیکسل 9، مطابق الگوی گوگل در دو سال گذشته عرضه شود. همچنین ممکن است برای فناوری داخل از همان تراشه‌ی اسنپدراگون W5 مانند پیکسل واچ 2 استفاده کند، چون خبری مبتنی بر استفاده از نوع جدیدی از تراشه برای Wear OS نیست.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی سایزهای احتمالی گوگل پیکسل واچ 3 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر